www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

TET / veikals - Slikts serviss

Pasūtīju preces no tet/veikalu, TV un vel dažas lietas. Dzīvoju es Talsos, bet pa nedēļu esmu Rīgā, bet no Rīgas man nav iespējams atvest lielo TV, tādēļ TET/ veikals darbiniekam jautāju par Talsu TET veikalu darba laiku sestdienās, jo pa sestdienām svētdienām esmu Talsos.. Viņa man atbildēja, ka no šā gada 2 maija darba laiks sestdienās ir no 10.00 līdz 18.00. Es, ok, sūtam uz Talsiem.
Uz epastu un uz telefona atnāk paziņojums, ka jūsu sūtījums ir piegādāts un varat saņemt to 5 dienas laikā. Ok, tāds sapriecājies šo sestdien 15,05,2021 dēvos uz veikalu, lai saņemtu savu sūtījumu. Bet tur priekšā man stāv paziņojums, ka sestdien un svētdien veikals ir slēgts. Tas nozīmē, ka savu preci saņemt man nebūs iespējams, ne Talsos un ne arī Rīgā, jo no Rīgas es TV nevaru atgādāt. Sazvanīju TET/veikalu, lai risinātu jautājumu, bet nekādu risinājumu viņa man nevarēja piedāvāt, jo, ja vestu preci uz mājām, tad pašam ir jābūt mājās, lai saņemtu.
Pasūtot veikalā preci, tiek dota iespēja 14 dienu atgriešana, bet kamēr es to preci vel vispār dabūšu, šo iespēju jau būšu zaudējis. Kā arī es jau domāju, ka arī rēķins tiks izrakstīts par neesošu preci, jo rēķins tiek izrakstīts padsmitajos datumos.

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 16.05.2021

Sveiki, aktuālais Tet veikalu darbalaiks allaž ir redzams mūsu mājaslapā. Nepatīkami, ka kolēģi nav snieguši pareizu informāciju. https://www.tet.lv/par-tet/par-mums/kontakti Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook jūsu pirkuma numuru un atradīsim labāko risinājumu, kā jums tikt pie pasūtītā televizora.

E

Komentāri (2)

E enrico 16.05.2021

Kādu tad risinājumu jūs vel varēsiet piedāvāt? Tak biju sazvanijis tet/veikalu, viņa neko nevarēja piedāvāt, tagad kā uzraksta sūdzību, tad uzreiz ko citu varēsiet piedāvāt? Smieklīgi. Ja nebūtu nekādu sūdzību, tad nelikties nezinis. Paldies, nevajag neko. Man deļ jums tagad būs jāņem brīvs, lai saņemtu savu pasūtījumu. Un tas nozīmē, zaudēt 120 eiro.

SIA Tet Pārstāvja atbilde 20.05.2021

Nē, būsiet kļūdījies, tas nav atkarīgs no sūdzības. Mēs ikvienam aicinām - ja novērojat kādas problēmas, rakstiet mums privāto ziņu Twitter vai Facebook, darīsim visu, lai situāciju atrisinātu. Vēstuli no jums neesam saņēmuši, tātad noprotam, ka situācija ir atrisināta. Prieks par to!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes