AtrisinātaTet - Tet - Krāpšana, slikts serviss
Saskaņā ar noslēgto līgumu interneta minimālais lejuplādēs āmurs ir 100Mbps un maksimālais līdz 500Mbps. Realitātē ~94Mbps, jāatzīst gandrīz nemainīgi, tikai vakaros samazinās līdz ~85Mbps. Tomēr atsaucoties uz līgumu, minimālais ātrums ir 100Mbps!
Sazinoties ar TET atbalsta dienestu saņēmu jautājumu vai tad šāds interneta ātrums nav pietiekami ātrs!? Kāds sakars ar to vai tas ir pietiekami vai nepietiekami ātrs, līguma nosacījumi ir līguma nosacījumi. Tad kad jāaprēķina soda naudas, tad TET ir precīzs un aprēķina visu maksimāli iespējamo soda naudu, bet tad kad jānodrošina atbilstošs pakalpojums tad sāk dzīt demagoģiju un paskaidro ka ar ~93Mbps nav pamata uzskatīt ka ir tehnisks bojājums kas jānovērš.
P.S. Priekš tiem kas mīl izteikt stulbības, iekratu tehniskie rādītāji nav par pamatu šādam interneta ātrumam!
TET nomainīja Huawei HG8245H iekārtu kas ierobežoja interneta ātrumu pret iekārtu Huawei HG8145V5.
Līdz ar to problēma tika atrisināta.
Vienīgi dīvaini ir tas, ka līguma nosacījumiem atbilstošas iekārtas uzstādīšanu TET interpretē kā bojājuma novēršanu un piemēro maksu 5 eiro apmērā.
Komentāri (13)
Muļķadesa, Tev kaut kur pa vidu - vai nu rūterim, vai datoram, ir tikai 100Mbit/s interfeiss. Tie 94Mbit/s tieši to arī nozīmē - tas ir reālais 100Mbit/s interfeisa ātrums. Lielāki ātrumi ir iespējami tikai ar 1Gbit/s iekārtām. To es kā eksperts Tev saku - tā ir Tavas problēmas sakne.
Kur nu bez tāda eksperta spriedelējumiem )))
Varbūt TET var komentēt, kādēļ viņu uzstādītajai iekārtai Huawei HG8245H Router portu ātrums ir ierobežots līdz 100 Mbps?
Rīcības plāns priekš Tevis: paņem veikalā svaigu Ethernet kabeli, pieslēdz ar to datoru ar 1Gbit/s Ethernet portu pa tiešo pie Huawei HG8245H, un būsi patīkami pārsteigta.
Tev ir sava profesija. Tas ir normāli, ka nezini, kas ir Ethernet auto-negotiation, kas ir Wi-Fi 150Mbit/s. Tie 10Mbit/s half-duplex arī Tev nešķiet aizdomīgi (hint: bojāts kabelis). Aizmirsti uz brīdi arī par savu TP-Link rūterīti, noliec to maliņā.
Pirmais: Domā pirms rakstīt sūdzību te, netika jau viss iepriekšminētais izmēģināts?
a) kabelis CAT.5 (100Mbps) un pilnīgi jauns CAT.5e (Gigabit Ethernet) dod vienādus rezultātus;
b) pieminētie 10Mbps half-duplex norāda uz to ka portam nav nekas pieslēgts, kas tā arī fiziski ir. Ja notiek pieslēgums automātiski tiek palielināts ātrums līdz 100Mbps;
c) TP-LINK rūteris parāda ka faktiski ātrums var būt vismaz 150Mbps, pie nosacījuma ka rūterim pieslēgts Ethernet ar vismaz 150Mbps. Tas pats rūteris pirms TET nomainīja savu iekārtu uz citu, deva tikai 55Mbps. Pēc TET iekārtas nomaiņas uz Huawei HG8245H rūteri arī TP-LINK savienojums sasniedza ~94Mbps ātrumu.
Otrais: Huawei HG8245H un datora savienojums ar CAT.5e kabeli parāda 100Mbsp savienojumu.
a) Realtek PCIe GbE Family Controller iestatījumos Speed & Duplex ir iestatīts uz 1.0Gbps Full Duplex;
b) ir atslēgti: Auto Disable Gigabit, Energy-Efficient Ethernet un Green Ethernet;
c) Speed & Duplex ar izvēlni 1.0Gbps Full Duplex, parāda ka iekārta atbalsta 1.0Gbps savienojumu.
150mbit ir tikai kopeja wifi kanala atrums
Te var palasit sikak https://habr.com/ru/company/comptek/blog/427575/
Sūdzība atrisināta. Paldies par atbalstu.
Pēc atkrāsotas sazināšanās ar TET atbalsta dienestu, tika pieteikts bojājums un atsūtīts meistars kas tūlīt atzina ka iekārta Huawei HG8245H Router ir paredzēta līdz 100Mbps. Var domāt ka TET atbalsta dienesta speciālisti vai nu to nezin vai arī nesaka to klientiem.
Problēma ar zemu interneta pieslēguma ātrumu (neatbilstošu līguma nosacījumiem) tika novērsta uzstādot jaunu Huawei HG8145V5 Routeri.
Interneta ātrums pēc iekārtas maiņas.
WIFI: 5Ghz interneta lejupielādes ātrums ~ 260Mbps, augšupielādes ātrums ~200Mbps
Kabelis: interneta lejupielādes ātrums ~ 500Mbps, augšupielādes ātrums ~500Mbps
Secinājums
TET labprātīgi neiet un nemaina klientiem iekārtas, pamatojoties ar to ka ... jo iespējams ka ..., bet tas neliedz klientiem uzstāt uz bojājumu un pieprasīt iekārtu maiņu uz tādu kas atbilst līguma nosacījumiem!
tā viņi dara, jo nav pietiekami izglītoti, un naudu iekasēs arī tad ja būs tet vaina.
Ari mani nebrīdinot - tika iekasēta papildus nauda par rūtera maiņu, lai gat uzskatu ka tā ir pakalpotāja devēja TET atbildība, jo pretējā gadījumā nevar nodrošināt internetu . Tajā pašā laikā par dienām , kurās negāja internets atlaidi nekādu rēķinā neielika. Nav labs piemērs biznesam. Ilze
tads ir tet biznes, apčakarēt jebkuru, jo tet arī āfrikā būs tet.
Tiesi musu situacija, ari piemero to 5 eur maksu par iekartas mainu, pat atzinot ka maina ir nepieciesama nevis klienta del, bet lai nodrosinatu pakalpojumu. Nav tak 90tie gadi, kad lohs maksaja gan par sevi gan par banditiem :))) man tas tiesam ir principa jautajums, jo pirmo reizi redzu ko tadu - lai noverstu teh.problemas no pak.sniedzeja puses - par to maksa klients. Ja, liguma ir pants kur klients apnemas apmaksat ari maksas pakalpojumus (kurus tet deve par konfiguraciju), bet nekur nav minets ka klienta pienakums ir apmaksat to ari tad, kad vainigs ir pats tet. Mums to iekartu nomainija, bet problema tik un ta ir. Nezinu ka vini risinas savu problemu, bet vairs neko neparakstisu. Maksat katri reizi par "konfiguraciju" kura neko nemaina. Tet veiksmes stasts.
Agrāk domāju kādam loham jābūt lai sasieties ar tiem blēžiem. Tad uzzināju, ka citviet nav citu variantu kā tikai šie blēži
Man ir tieši tāda pati problēma! Līgumā arī it kā ir ierakstīts, ka viņi nodrošina nepārtrauktu un kvalitatīvu pakalpojumu, taču realitātē miljons epastos atrunājas un problēmas nerisina vispār.