Tet - Slikts servis,slikta attieksme,neatbilstoša cena saņemtajam pakalpjumam,gruti tikt vaļā.
Butībā pārdot pakalpjumu,kurs ir dranķīgs,zinot sistēmas problēmu turpina to darīt,pārdot sliktu pakalpjumu šķiet lai tik nauda ripo kasē,atkratīties grūti no tet,zvana gaidišanas laiks,zem jebkuras kritikas dažreiz parsniedz pusstundu.
Telefona sola,kad salabos,lai gan tas šķiet nav iespejams.
Runa ir par DSL internetu pa veco telefona līniju,internets ir nestabils,vājš,ne tuvu ko solija pa mobilo kad tika izvēlets solija 60mbs,protams ligumā norāditā minimalais mbs ir zem jebkuras kritikas,un ar viņu notāditi min mbs nav iespejams neko normali izdarit internetā,protams sevi ir pasargājuši līgumā,par to par telefonu nestāsata,cilveki taču uzticēsies un,bet ja bus vis slikti man neiespējami pierādīt pretējo,kad inteneta ātrums ir zem normas,mani veiktie merijumi neinteresē,netiek nemti verā.
Videji INTERNETS bija šāds
15~25mbs
retāk 30~40mbs
ir ari kad ir 10mbs un zem,retakos gadijumos internets vispār pazūd.
Rekords liels internets bija 54mbs kad tet zvaniju,uzklausija sudzibu manu,un vairrāk kārt uztajigi lika tieši mērīt internetu zvana laikā, tad bija 54mbs,un apgalvoja kad tad ir maksimalais ko rūteris spēj,tarifu planā norādits ir lidz 60mbs.
Zvanu Tet saku velos iet prom,tet atrunā mani,kad parbaudis,es teicu mans specialists parbaudija,problema sistemā un tiklā,viniem tas neinteresē,sutisot savu specialistu,atbrauca tet specialsts,konstatē problēmu kabeli,esot jamaina,zvana tet tehniska daļa man un vienojamies kad viņu meistars brauks mainit kabeli,lai salabotu internetu,pienāk diena kad jamaina,neviens neatbrauc,zinas nav.
Pec paris nedēļām zvanu,saku kas notiek,kapec kabeli nesamainija,tet saka ka vrb samainija es tikai nezinot,uz ko noradu kad dzivoju privat maja bez manis to nevar izdarit,tad vini norada kad kaukas esot sadales kaste salabots,kas likās divaini,internets neuzlabojās.
Teicu vēlos partraukt ligumu uz dienu,un bez ligum soda,par cik nekvalitatīvs pakalpjums,atbilde to nevar izdarīt.
Jāraksta iesniegums interneta un pec 30dienam atslegs,tā ari izdaru.
Kopā visa epopeja aizņema 3men.
Pa faktu.
1) pardot pakalpjumu kas ir slikts(zinot ka slikts)
2)meistars pa faktu atdzīst ka ir problēma sistemā
3)fakts kad ir konstatēta problema sistemā,nav iespejams uz dienu pārrtraukt ligumu,pat tad ja pakalpojums ir slikts,ko ir atdzinis pašu meistars.
4)pēc ienieguma par pakalpjuma izbeigšanu 30dienas jasasaņem un jalieto sliktu pakalpjumu,tev jaturpina par to maksāt,pat tad ja nevari to lietot,un izmanto jau citu pakalpjumu.
5)ņemot verā visas zināmos faktus,vēl pēc 2menešiem pec liguma pārtraukšanas,saņem rēkinu par līguma laušanu,tas ir līguma sods.
Sauais atlikums sanemu sliktu pakalpjumu par neatbilstoši dārgu cenu,tad nevari tikt vaļā uzreiz,jamaksā vel mēnesis par drankīģu pakalpjumu,un vēl saņem līguma sodu,jo pārtrauc līgumu,viņu sliktā pakalpjuma dēļ.
Ruktuma sajūta,par šadu attieksmi,kad godīgam ilgtermiņa klientam pretimnākšana nav vispar nekada,vaļā netiek un vēl maksā līgumsodu.
Nepamet sajūta kad no tevis izpiedis cik ilgi var un cik var,naudas,un izdarīs visu lai tu tur nekad nevēlētos atgriezties.
Kopumā škiet negodprātiga prakse.
P.S fakts kad u
zvani kā esošais klients ar problemu tev jagaida 30min,bet ja nospied pirms sarunas "pieteikt pakalpjumu " tev 30 sek paceļ,šis jau liecina par to kad viņiem galvenais jauno klienti,un nerūp vecie kam ligumi terminetie saslēgti,ar savām problēmām.
Pievienot komentāru