Tet - Slikts internets
Labdien! Es protams saprotu, ka neko daudz par internetu nemaksājam, bet to jau nevar par internetu nosaukt! Mūsdienās cilvēki negaida 10 stundas kamēr kaut kas ielādēsies, bet ar šo internetu būs jāgaida. Lādējot aplikāciju vai datorspēli lejuplādes ātrums ir 0.7mb/s pat 1mb/s nav.
Sveiki! Ja problēmas ar internetu novērojat tieši izmantojot wifi, var gadīties, ka pie vainas ir wifi rūteris, kurā iestatīts tāds pats wifi kanāls kā kādam no kaimiņu rūteriem un vakaros, kad kaimiņi aktīvāk lieto internetu, abi rūteri sāk konfliktēt, nomācot viens otra signālu. Par to varat pārliecināties, pieslēdzot datoru testam ar vadu pa tiešo pie mūsu interneta modema - ja pieejams pilns interneta ātrums un internets nezūd, vaina būs wifi rūterī. Risinājums - nomainīt wifi kanālu rūtera iestatījumos un apsvērt ārēja 5Ghz wifi rūtera iegādi, kuram šādas konfliktsituācijas ar kaimiņu wifi tīkliem ir mazāk iespējamas. Ja nepieciešama kāda palīdzība šai procesā - lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Komentāri (16)
TET filmu arhīvā nesapas fimu sākuma un beigu laiki. Kad ieej uz izvēlētās filmas sākumu, nākas vēl labu laiku skatīties iepriekšrādītās filmas daļu... un bieži jāiet nākošās filmas sadaļā, lai redzētu savas izvēlētās filmas beigu daļu..
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, izklausās, ka runa ir par televīzijas arhīvu nevis Shortcut Films. TV programmu sastāda paši kanāli - ja viņiem ir gadījusies nobīde programmā, mēs to diemžēl nevaram ieteikmēt. Tomēr tieši tāpēc aicinām Helio iTV un Shortcut TV izmantot arhīva iespēju, kas šādos gadījumos ļoti ērti ļauj pārtīt reklāmas vai uztīt uz vietu, kur vēlaties.
Man nepatīk jūsu interenets. Es nesaprotu, kas par internetu, ka neiet pilnīgi nekas. Ne filmas var skatīties neko. Nesaprotu. Man sāk likties, ka mainīšu, jo man nepatīk.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, vai problēmas novērojat caur wifi? Vai brīdī, kad pieslēdzaties internetam ar vadu no mūsu modema ātrums ir pilnvērtīgs? Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook jūsu klienta numuru, pārbaudīsim jūsu pielsēgumu.
после отключения 2.02.2021 я до сих пор не получаю услуги 16.02.2021, имеются свидетели,a также тест.а деньги требуют.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, vai pareizi saprotam, ka pakalpojumi tika atslēgti parāda dēļ? Tādā gadījumā tie tiek atjaunoti automātiski pāris stundu laikā, kad mūsu kontā ienākusi nauda parāda dzēšanai. Ja situāciju nav izdevies atrisināt, gaidīsim privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook jūsu klienta numuru un sīkāku problēmas aprakstu, palīdzēsim.
Ļoti slikta apkalpošana, lai sazvanītu kādu no operatoriem ir jāgaida vismaz 15min. Uz vēstulēm neatbild. Cenas augstas. 100 reižu apdomājiet, pirms izmantot TET pakalpojums. Neiesaku TET nevienam.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, ja konkrētajā brīdī operatori bijuši aizņemti, allaž varat mums rakstīt privātajās vēstulēs sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Tas tik ir atrums. Youtube telefonaa bremze. No rita puses un diena viss ok, bet vakara shausmas.
Sveiki, ja problēmas ar internetu novērojat tieši izmantojot wifi, var gadīties, ka pie vainas ir wifi rūteris, kurā iestatīts tāds pats wifi kanāls kā kādam no kaimiņu rūteriem un vakaros, kad kaimiņi aktīvāk lieto internetu, abi rūteri sāk konfliktēt, nomācot viens otra signālu. Par to varat pārliecināties, pieslēdzot datoru testam ar vadu pa tiešo pie mūsu interneta modema - ja pieejams pilns interneta ātrums un internets nezūd, vaina būs wifi rūterī. Risinājums - nomainīt wifi kanālu rūtera iestatījumos un apsvērt ārēja 5Ghz wifi rūtera iegādi, kuram šādas konfliktsituācijas ar kaimiņu wifi tīkliem ir mazāk iespējamas. Ja nepieciešama kāda palīdzība šai procesā - lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Dzivoju laukos. Tuvakais kaimins ne tuvak par kilometru. Gan caur wifi gan caur lan vadu atruma nav. Agrak viss bija normali. No rita puses viss iet diezgan labi, ka vakars ta atruma nav.
Gaidīsim jūsu klienta numuru, visērtāk sociālajos tīklos, jo šeit var sanākt palaist garām, un pārbaudīsim pieslēgumu.