Tet - Servisa apkalpošana darbinieka, neadekvātā uzvedībās runāšana
Labdien es vēlos noskaidrot vai jūsu uzņēmums saņemat informāciju par manu paša veikto piegādi tv interaktīvo dekoderi ko es atstāju Tet veikala Origo stacijas laukums ap pulk.15: 30—02.12.2020 pacik es neprotu izmantot omnivas paskasti mants klienta nr.13497537 Jānis Gūtmanis lūdz sniegt adbildi uz noradīto e pastu jo talrunis nav man uz vietas jo plika darbu un tikšu klāt tikai 10-12-2020 pagaidām mants saziņ līdzeklis ir e pasts tas pagaidām vis ar cieņu Jānis.
Sveiki! Atvainojamies par kavēšanos ar atbildi! Problēma ir atrisināta, lūgums atzīmēt arī šeit, ka sūdzība ir atrisināta. Paldies!
Pievienot komentāru