Tet - Pieprasa maksu par neeksistējošu pakalpojumu, no miruša klienta uz izbeigta līguma pamata
Mana māte bija Tet televīzijas abonētājs, kad viņa saslima,2021. Gada februāra vidū tika iesniegts iesniegums Tet birojā Jēkabpilī T/C aura ar lūgumu izbeigt pakalpojuma sniegšanu un līguma darbību. 20. Februārī mamma nomira, bet pastā atnāca jauns Tet rēķins. 24. Februārī ar miršanas apliecību, rēķinu un dekoderi ierados minētajā birojā. Paskaidroju, ka faktiski pakalpojums netika izmantots par pēdējo periodu, taču pārdevēja/konsultante līga āboliņa bija nepiekāpīga ciniski piebilstot, ka var arī nemaksāt rēķinā norādīto summu, jo tā tik un tā tiks piedzīta no mantiniekiem. Nodevu dekoderi, samaksāju pieprasīto naudu, drošības labad pārjautāju vai tagad mēs esam norēķinājušies saņēmu apstiprinājumu, ka vairs nekas maksājams nebūs. 23. Martā pastkastē atradu jaunu rēķinu, kas sagatavots 16.03.2021, par periodu01.03.2021. - 31.03.2021. Zvanīju klientu apkalpošanas centram-atbildi nesagaidīju (apmēram 15min) . Devos uz minēto biroju pie līgas Āboliņas. Sākumā konsultante atteicās paskaidrot jebko, aizbildinoties ar personas datu aizsardzības likumu. Kad es atgādināju, ka klienta vairs nav, līgums nav spēkā, bet rēķins ir atnācis pretēji solītajam iepriekš, uzzināju, ka faktiski ir radusies pārmaksa, kuras atmaksu es nevaru saņemt bez ''testamenta'' (vēlāk tika minēta notāra apstiprināta pilnvara, - es tomēr joprojām nevaru saprast, kā miris cilvēks var kādu pilnvarot) . Laikam lieki minēt, ka līga āboliņa nemaz necentās līdzi just un atvainoties par radušos situāciju, taču stipri uztraucās, kad viņai likās, ka es viņu filmēju, atsakoties mani vispār apkalpot. Šoreiz tika teikts, ka pēdējo rēķinu es varu nemaksāt, tomēr sakarā ar iepriekšējo pieredzi nolēmu piezvanīt uz tet klientu apkalpošanas centru, bet tā arī nesaņēmu atbildi, kāpēc tiek aprēķināta maksa par nenodrošināmu pakalpojumu (dekoders nodots tet) , mirušam klientam (tika uzrādīta miršanas apliecība) , uz izbeigta līguma pamata. Nesaņēmu arī nekādas garantijas, ka turpmāk netiks sagatavoti jauni rēķini par nākamajiem periodiem. Neviens Tet darbinieks neizrādīja interesi atrisināt problēmu vieglāk, nemaz nerunājot par līgu āboliņu, kura ir ne tikai nelaipna, bet arī nekompetenta virknē jautājumu. Negribu vairs pat saņemt atpakaļ pārmaksu, jo tiek pieprasīti dokumenti, kuri cilvēkam manā situācijā varētu arī nebūt. Ja tet būtu godīga politika, pārmaksu saņemtu atpakaļ automātiski, jo visur norēķinos ar bankas karti, tomēr naivi ceru, ka tet vairs necentīsies izkrāpt naudu, izmantojot manu mirušo māti.
Sveiki. Pirmkārt, izsakām līdzjūtību mātes zaudēšanā!
Atvainojamies, ka šādi gadījies. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajos tīklos Facebook vai Twitter jūsu klienta numuru un pārbaudīsim vai šobrīd pakalpojumi tiešām ir pārtraukti.
Komentāri (6)
А что Вы хотели? Компанию Tet/Lattelecom целиком и полностью контролирует Nacionāla koolīcijs - Visu Latvijai!-TB/LNNK! Этим всё сказано: торгуют Латвией и оптом, и в розницу!
Kopš TET valdē vieni krievi, kvalitāte kā putras katlā.
Милочка! А не напомнить КТО Латтелеком продал финнам и англичанам? Бишоп, которого потом сослали послом в захудалую страну на Карибах, где он подох (или его отравили). Этот функционер от Тевземей ун бривибай слишком много знал о нечистоплотных делах латышских "патриотов"...
ljoti zhel protams, bet raivi pasakiet godigi, jus tachu ligu filmeejaat?
Ar to Tet/ Lattelekomu vajag ļoti uzmanīgi, ja ir iespējams labāk ar viņiem nesadarboties, ja ir tāda iespēja. pret privāto klientu ļoti agresīvs un nedraudzīgs uzņēmum. Un tāds jau tas ir bijis gadu desmitiem.
Sveiki, mēs tiešām tādi neesam un klients mums ir pirmajā vietā. No pārpratumiem nav paglābts neviens - ja jums vai kādai jūsu paziņai rodas problēmas ar mūsu pakalpojumiem vai kolēģu attieksmi, gaidīsim privāto vēstuli sociālajos tīklos Twitter vai Facebook un risināsim!