Tet - Par pakalpojumu atslēgšanu komunikāciju
17.02 pieteicu tet pakalpojuma atslēgšanu.01.03 nebija nekādas atbildes. Tā kā bots nespēja atbildēt uz maniem jautājumiem, pēc nenormāli ilgstošas gaidīšanas sagaidīju savienojumu ar operatoru. Viņa apstiprināja, ka iesniegums par atteikšanos saņemts 17.02. Tā kā īpašums, kurā ir pieslēgts tet pakalpojums ir pārdots, tad operatore sāka aģitēt par iespēju jaunos īpašniekus pierunāt par tet pakalpojumu izmantošanu. ! Kad jautāju par mana pakalpojuma atslēgšanu, saņēmu atbildi, ka šodien-01.03, saņemšu elektronisku atbildi. Atbilde nav saņemta ne vakar, ne šodien. Esmu lattelekom=tet kliente no 1975. Gada, kad bija tikai stacionārie telefoni. Tāda attieksme nav saprotama. Mans tel.26563550
Sveiki. Rēķini par pakalpojumiem tiek sastādīti par pilnu kalendāro mēnesi, bet, lai mēs pagūtu informāciju izņemt no visām sistēmām, atteikums jāiesniedz vismaz desmit darbadienas pirms mēneša beigām. Atvainojamies, ka kolēģi jums sniedza nepilnīgu informāciju. Droši atsūtiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Facebook vai Twitter savu klienta numuru, pārbaudīsim, kāda ir situācija ar jūsu pieslēgumu.
Komentāri (1)
Vai tas Jums ir pārsteidzoši? Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome pieņēma POLITISKU lēmumu slēgt Krievijas TV kanālus, TET sāk zaudēt klientus, arī zaudēt ienākumus, tāpēc cenšas noturēt klientus, tostarp ar nelegālām metodēm!