www.sudzibas.lv Tet Melošana klientiem

Tet - Melošana klientiem

Ļoti bēdīgi ka tādai kompānijai, kā tet nav iespējams trešo reizi pēc kārtas nodrošināt meistara izbraukumu uz mājām. Pagājušajā nedēļā tiek pieteikta pakalpojuma adreses un veida maiņa. Sarunāts meistars sestdien (20.02) no 15: 00-17: 00, bet ar piebildi, ka meistars zvanīs pusstundu pirms ierašanās. Biju 15-20 min attālumā no mājām. Meistars pateica, ka vairāk par 10 min netaisās gaidīt, darbs esot līdz 17: 00 un viņš nestrādājot zvanu centrā, līdz ar to nevarot atbildēt kāpēc tā teikts. Piebildīšu, ka sarunā meistars teica, ka pie iepriekšējā klienta esot “aizkavējies”. Tad rodas jautājums, ar ko es būtu sliktāks klients, ka nebija iespēja “aizkavēties” 5-10 minūtes pie manis?

Laipnā Tet darbiniece Anastasija, zvanot uz 177, atvainojās par radušo situāciju, sarunāja meistaru uz pirmdienu (22.02) 9: 00-12: 00. Atbraucu mājās no darba uz 9: 00. Nosēdēju mājās līdz 11: 40 un zvanīju atkārtoti uz Tet. Atbilde ļoti vienkārša: informācija līdz meistaram nebija nonākusi. Protams, sāku lamāties.
Laipnā Tet zvanu centra darbiniece pateica, ka pati personīgi pasekošot līdz, lai meistars tiktu nodrošināts 23.02 no 17: 00-20: 00. Atbildēju, ka neder, jo vienu dienu darbā esmu jau sabojājis un meistars man der 18: 00-20: 00. Informāciju piefiksēja un solījās nodot meistariem. Atnāk sms, ka meistars būs 17: 00-20: 00 pilnībā ignorējot manu lūgumu. Nu labi, ja jau vienu dienu esmu sačakarējis, tad sačakarēsim vēl vienu, aizejot no darba 2 stundas ātrāk. Tā nu nosēdēju mājās līdz 20: 00 un meistars neieradās. Ne sms, ne zvans, un 177 jau vairs nevar sazvanīt, jo pulkstenis taču pāri pieciem. Interesanti, ka meistari vaiga sviedros velk kabeļus pat 20: 00, bet sazvanīt pēc 17: 00 nevienu nevar.

Nu ceturto reizi muļķis nebūšu, līgums ir jālauž. Jo kompānijai tet 5 minūtes meistara laika bija daudz dārgākas nekā manas 5 stundas izčakarētā darba laika.

24.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 03.03.2021

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, tā nav pieņemama! Lūgums atsūtīt savu klienta numuru privātā ziņā mums twitter.com/mans_tet vai facebook.com/tet.lv - izpētīsim situāciju un rīkosimies, lai turpmāk šādi gadījumi vairs neatkārtotos!

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes