AtrisinātaTet - Krāpšana
Uzskatu ka ir notikusi krāpniecība no TET puses.
Biju iegādājies FIBARO CO Sensor 4 (gab). Apmēram pēc gada to darbības laika iekārta FIBARO Home Center 2 , kura arī tika iegādāta TET, izdeva paziņojumu ka iegādātiem sensorien nav kaut kāda CE drošības sertifikāta un tos nepieciešams nosūtīt ražotājam, lai to ātrāk varētu izdarīt ražotājs ieteica vērsties caur izplatītāju. Izplatītājs visdrīzāk izmantoja situāciju un sensorus neapmainija, vai drīzāk apmainija, bet paturēja tos sev lai tirgotu par lielāku cenu, savukārt man izvēlējās atgriezt naudu. Tas nozīmē man tagad jāpērk sensorus par 2 reizes lielāku cenu. Ja es nebūtu no izplaīitāja puses maldināts es pats būtu nosūtijis šos sensorus ražotājam. Uzskatu šādu rīcību no TET par bezkaunīgu.
Ar cieņu,
Jānis
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un par kavēšanos ar atbildi! Priecāsimies, ja atsūtīsiet savus klienta datus (preces pirkuma numuru, kontaktus) vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet vai www.facebook.com/tet.lv - veiksim iekšēju izmeklēšanu un rīkosimies, lai mēģinātu situāciju vērst par labu!
Komentāri (6)
Lūk patreiz TET veikalā sensori ir, tik kāpēc tiek atbildē sniegta informācija ka nav pieejami.
Ta ir briva izvele, tet ir ljoti labs veikals un naudu vinji drikst atmaksat ja ta uzskata par nepiecieshamu. jus tam piekritat, kad preces vinjiem atdevat.
Vinjiem nav japiemaksa, taa vinjiem var rasties zaudejumi.
Atvainojos. Jūs laikam neesat iedziļinājies situ;ācijā. Sarakstē ar iekārtas ražotāju ražotājs šīs iekārtas ( bez maksas solija atsūtīt) vien neliela nianse, lai to izdarītu ātrāk viņš ieteica vērsties pie piegādātāja, proti, TET. Ja godātais un klientu aizsargājošais TET to nevarēja izdarīt, tad tā arī vajadzēja pateikt un es nosūtītu ražotājam šīs iekārtas pats.
Nevienā dokumentā nav rakstīts ka esmu piekritis ka preces man neatgriež. Preces tika nodotas lai tās piegādātājs pārsūtītu ražotājam, kurš atsūtīs vietā jaunas iekārtas kurām ir attiecīgais, nepieciešamais CE sertifikāts un kuras atbalsta pie TET iegādātais kontrolieris. Uzskatu ka tā ir ļaunprātīga tirgus stāvokļa izmantošana izmantojot klientu uzticību. Būtu labi, ja TET nopublicetu savu saraksti ar ražotāju, kurā ražotājs atsaka sensoru apmaiņu pret jauniem, kā tika solīts.
Jus tieshi esat tas, kas kursh nav iedziljinajies situacija, tet nav jaizpilda jusu kaut kadas prasibas vai lugumi,
ja prece ir brakjis vai tai ir atsaukums (ka shaja gadijuma) tad tet ja izvelas jums atmaksat naudu tad ar to preci vinji var darit ko vien velas.
Un jusu zinashanai, tet ar razhotaju nav nekadas saistibas, sarakstes, visu dara tet piegadatajs.
Ta ka nevajag apzinati-neapzinati izplatit kaut kadus absurdus melus-pienjemumus ja jusu zinashanas par sho lietu ir nekadas.
/
Pieļauju ka esat kāds TET rupors, kurš nevis situācijā iedziļinās, bet tikai trumulē sava darba devēja aizstāvības runu. Ja kaut ko tirgo un vēl jo vairāk iekārtas, kuras ir komplekss, kura mērķis ir vadīt un kontrolēt tad ir ļoti neprofesionāli klientam pateikt, ka mēs Tev atgriežam naudu, par to kas nestrādā un neko vietā nepiedāvāt. Ko man darīt ar Kontrolieri, kurš no šīm it kā beigtajām iekārtām saņēma informāciju, lai tālāk vadītu apkures, ventilācijas sistēmu, brīdinātu par uguns, dūmu apdraudējumu... ut.t.
Ja neesat pārdevēja pārstāvis, vai cilvēks kurš var un ir spējīgs iedziļināties situācijā, bet esat tikai interesents kurš grib izpausties, tad lūdzu nerakstiet neko.