Tet - Es neceru uz nekādu rīcību
Ir noslēgts līgums uz 24 mēnešiem par Helio Itv un starta internetu. Adrese Valmiera. Internetam ir pēdējās četras, piecas dienas ir traucējumi (pus dienu tas neiet) un šodien (13/11/2020, piektdiena) tas vispār neiet.
Pāris dienas iepriekš (11/11/2020) sazinoties ar Tet pārstāvjiem tika secināts, ka tā ir modema problēma, jauns tiks izsūtīts un nākamajā dienā (12/11/2020) tas tiks piegādāts. Būšot jāmaksā 5 eur par konfigurēšanu!
Šodien (13/11/2020 16: 03, piektdiena) modēms joprojām nav un interneta pakalpojums netiek sniegts. ~15: 05 zvanīju Tet pārstāvjiem, lai šo jautājumu izskatītu vēlreiz. Atbilde bija, ka tas ir izsūtīts, bet nezinot, kad tikšot piegādāts. Minēju, ka solīja, ka vakar (12/11/2020) jau būšot klāt uz ko man atbildēja, ka tas nekad nenotiek tik ātri.
Un tagad daži jautājumi Tet:
1. Pieņemu, ka var rasties problēmas ar iekārtu, bet vai man tāpēc būtu jāveic 5 eur konfigurācijas maksa, ja iekārta nestrādā kā pienākas? Manā līgumā šāda summa nav minēta un ne jau es esmu uzlējis kafiju Tetmodemam (to protams savās ekspertīzēs Tet var arī apgāzt, kas Tetnoteikt arī izdosies, sak' esmu iespļāvis tur) . Tā ir Tet problēma, ka piegādā iekārtu, kas nedarbojas vismaz 24 līgumā noteiktos kalendāros mēnešus. Es nelūdzu tet sūtīt jaunu iekārtu tāpēc, ka tā izskatīties labāk kā vecā zem mana kafijas galdiņa. Visi izdevumi ir jāsedz tet, ieskaitot konfigurācijas maksu. Bezkaunīgi.
2. Manā līgumā ar tet ir punkti: 3.2. Tet pienākumi: 3.2.1. Nodrošināt nepārtrauktus un kvalitatīvus pakalpojumus; tātad, ja netiek piegādāts internets daļēji jau 5 dienas un šodien (13/11/2020) tas vispār nav un izsaku minējumu, ka visticamāk visu nedēļas nogali līdz pat (16/11/2020) tas netiks piegādāts. Tet, vai jums šķiet, ka jūs sniedzat kvalitatīvu pakalpojumu un pildat līgumsaistības? Esmu cilvēcīgs un saprotošs, un devu divas dienas man nodrošināt internetu. Mani maz interesē kurjēra piegādes laiki, jums ir tet veikals Valmierā, turiet uz vietas pa kādai iekārtai.
3. Vai jūs analizējat ko Saka jūsu operatori un vai tiem ir vienota informācija par kurjēra piegādes principiem? Retorisks jautājums protams.
Jautājumu beigas.
Es neceru uz nekādu rīcību, tikai vēlos dalīties ar šo neaizskaramības piemēru ar citiem. Neaizskaramībā, viens Saka vienu, otrs ko citu, līguma saistību nepildīšana un liek vēl par to samaksāt. Būs aitas, būs cirpēji, ja? ! Apsveru lauzt līgumu ar Tet.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un kavēšanos ar atbildi! Maksa par modema nomaiņu un konfigurāciju tiek piestādīta tikai gadījumā, ja jums ir beztermiņa līgums (kuru varat lauzt jebkurā brīdī bez soda sankcijām). Standarta 2 gadu pakalpojuma līgumā maksa par iekārtu nomaiņu netiek piestādīta, tā ir ietverta cenā.
Kas attiecas uz tet pienākumiem pakalpojumu nodrošināšanā - jūsu līgumā ir norādīts: ja bojājumu pēc tā pieteikšanas neizdodas novērst 3 darba dienu laikā, par katru nākamo dienu jums pienākas atlaide no nākamā mēneša rēķina. Ja šāda atlaide jūsu gadījumā nav tikusi piemērota, gaidīsim klienta numuru šeit, komentāros un izpētīsim situāciju!
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un ja varam vēl kā palīdzēt, dodiet tikai ziņu!
Komentāri (2)
Lauzīsi līgumu,maksāsi soda naudu...par neko!It īpaši ja aparatūra jau nodota un mēnesi nesaņemsi pakalpojumus,vienalga maksāsi par pakalpojumiem un pec tam saņemsi soda naudas rēķinu par līguma laušanu!Pirms parakstiet līgumu izlasiet kārtīgi,kādas soda sankcijas šis mēslu kantoris būs jums sarūpējis,ja lauzīsiet līgumu ar viņiem.
Sveiki. Ir kāds risinājums soda naudas nemaksāšanai? Man galvenais bija hellio TV bet,tas gandrīz vispār nestrādā!