Tet - Briesmīga kvalitāte kopā ar briesmigu servisu.
Tas bija murgs lietot šīs kompanijas pakalpojumu.
Briesmīgas kvalitātes pakalpojums (4g + shortcut) ar tik pat briesmīgu servisu. Vakaros tv programmas nemitīgi raustās aplikācija nestrādā, operatoru sazvanit neeiespejami, sazvanot tev piedāvā restartēt iekārtu, kas nedod nekādu uzlabojumu... Ja velaties atteikties no tik izcila pakalpojuma, saņemat līgumsodu.
Klients vienmēr vainīgs... Diemžēl no vecā Lattelecoma tur nekas nav palicis.
Jau divus menešus lietoju citu pakalpojuma sniedzēju un izbaudu procesu, ja ir iespēja neizmantojiet šo pakalpojuma sniedzēju.
Sveiki, 4G internets atšķiras ar to, ka tajā ātrums vienādi tiek sadalīts visiem lietotājiem, kuri konkrētajā brīdī pieslēgušies sakaru tornim. Līdz ar to, visticamāk, jūsu adresē diemžēl šobrīd mūsu sadarbības partneri Tele2 nespēj vakaros nodrošināt pārāk ātru internetu. Arī jūs pats ziņā rakstāt, ka problēmas novērojat tieši vakaros. Runājot par Shortcut, web versijā un daļā SmartTV lietotņu diemžēl vēl nav adaptīvais strīms, kas nozīmē, ka brīžos, kad jūsu interneta ātrums nav pietiekami ātrs, pārraide nevis automātiski samazina kvalitāti, bet apstājas - tādos brīžos to nepieciešams samazināt manuāli. Tomēr jau pavisam drīz publicēsim jauno lietotni Tet+, kur vispirms web versijā, bet vēl pēc laika arī televizora aplikācijās, būs pieejams arī adaptīvais strīms.
Runājot par līgumsodu, tāds ir jāmaksā tikai tad, ja klients pats ir piekritis slēgt terminētu līgumu. Šādā gadījumā klients apzinās, ka katru mēnesi maksās lētāk, bet, ja pārtrauks līgumu pirms noteiktā termiņa, par to būs jāmaksā sods.
Ja rodas vēl kādi jautājumi, droši zvaniet uz mūsu klientu apkalpošanas centru 177 vai rakstiet mums privātās vēstules sociālajos tīklos Facebook vai Twitter.
Komentāri (1)
man viss kartībā, nesūdzos