AtrisinātaTet - Apzināta klienta noturēšana!!!
2021. Gada 22. Februārī pieteicu Tet pakalpojuma atslēgšanu.02.03.2021 nebija nekādas atbildes! Katru dienu mēģinu sazvanīt bet bots visu laiku Saka - "visi operatori iz aizņemti, sazinies ar mums mūsu portālā'' cik tas var turpināties? Manā līgumā ir rakstīts ka par pakalpojuma atteikšanu vajag iesniegt pieteikumu 5 dienas iepriekš! Tā kā es laicīgi iesniedzu pieteikumu, par marta mēnesi rēķinu nemaksāšu, jo mums jau ir pieslēgts cita operatora internets no 24.02.2021! Apzināta klienta noturēšana! (20021996).
Sveiki. Rēķini par pakalpojumiem tiek sastādīti par pilnu kalendāro mēnesi, bet, lai mēs pagūtu informāciju izņemt no visām sistēmām, atteikums jāiesniedz vismaz desmit darbadienas pirms mēneša beigām. Atvainojamies, ka šī informācija nebija jūs sasniegusi. Droši atsūtiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Facebook vai Twitter savu klienta numuru, vai piezvaniet mūsu klientu apkalpošanas centram uz numuru 177, pārbaudīsim, kāda ir situācija ar jūsu pieslēgumu.
Problēma tika atrisināta jau nakamajā dienā (03.03.21)
Pievienot komentāru