Lattelecom tagad TET - Krāpšana, slikts serviss
Man ir tv un interneta pieslēgums 1188. 6. Apriļa rītā nerāda tv. Izrādās pie vainas ir dekoderis.
Lai pieteiktu problēmu, zvanu uz norādīto nr.177. Tur liek gaidīt minūtes 10, lai paziņotu, ka viņi ar šadām problēmām nenodarbojas. Liek zvanīt uz 1188. Atkal sarunu ievelk 10 minūšu garumā, lai beigās pateiktu ka jāzvana uz 90001188. Sazvanu. Atkal saruna tiek vilkta garumā uz minūtēm 30. Protams, ka visi ir paaugstinātas cenas tarifi 0,90 centi minūtē. Beidzot pieņem un nozīmē meistaru uz 10. Aprīli, lai nomainītu dekoderu. No meistara ne ziņas. Zvanu atkal. Liek gaidīt pie telefona, kamēr noskaidros, kur palicis meistars. Kad atteicos gaidīt, bija ļoti izbrīnīti. Norunājām, ka atzvanīs. Meistars būšot šodien 11. Aprīlī. Pēcpusdienā, ap plkst.16. Zvanu atkal. Protams atkal liek gaidīt. Atsakos. Atzvanīšot, kad būs meistars. Meistars zvanīšot rīt vai parīt.
Maksu par pakalpojumu tv un internetu nedrīkst nokavēt.
Kurš atmaksās samaksāto nedēļu?
Un tagad vēl briesmīgais rēķins!
Vai tā nav apzināta cilvēku šmaukšana un naudas izspiešana?
Komentāri (2)
Vairāk kā nedēļu nevaru sagaidīt meistaru no TET kas sakārtos mājas telefonu, jo it kā veikti uzlabojumi, ko neviens nav prasījis, un no 24.septembra telefons nedarbojas, bet TET tiek informēts katru dienu, bet atbildes nav. Drausmīga attieksme pret klientiem.
Nekad vairs nezelēšos tet dēļ 11,49 atslēgt elektrību tas ir vāks un cūcība.