Lattelecom - Slikts serviss
Lattelecom par viena mēneša parādu atslēdz interneta un tv pakalpojumu, taču maksāt pieprasa par laiku kad pakalpojums vairs nav sniegts! Norādot, ka šāda situācija ir pretēja patērētāju tiesībām, nekādas reakcijas nav, lūdzot viekt pārrēķinu, reakcijas nav, tikai draudi par parādu piedziņu! Komunikācija ir briesmīga, respektīvi vai nu paaugstinātas maksas tālrunis vai tālrunis birojā, uz kuru darba dienas laikā neviens neatbild!!! Meistari, kas pieslēdz ierīces, sūdzas, ka strādāt piesliesti mikro uzņēmumos, tapēc kavējot norunāto laiku, jo ar šādu darba devēju esot neapmierināti!
Komentāri (3)
Pieprasa maksāt par laiku bez pakalpojuma vai soda procentus par nesamaksāto rēķinu?
Paldies par komentāru, lūdzam atsūtīt uz e-pasta adresi [email protected] savu klienta numuru, lai varam šo konkrēto situāciju izskatīt. Ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar viņiem kā ar kazino. Ieiet viegli, bet ārā ejot jāmaksā. Tikko vēlējos pārtraukt savu līgumu līdz ar februāra beigām, sakarā ar pēkšņu dzīvesvietas maiņu. Līgumu pārtraukt varēs tikai ar marta beigām, jo es nepieteicu laicīgi - vismaz 10 darba dienas pirms. Tagad mēnesi man būs līgums par pakalpojumu,kuru es nelietoju.