Lattelecom - Serviss
Šoreiz ne par ierasto pakalpojuma (interneta) kvalitāti, bet gan servisu un klientu apkalpošanu.
Pirms pāris dienām (04.07.2016.) pieteicu internetu. Izvēlējos standarta piedāvājumu, piezvanīja laipns puisis - viņš pastāstīja visu par un ap, kas un kā; vienojāmies par laiku, kad atbrauks meistars. Pēc tam arī meistars ieradās +/- laicīgi.
Bet šodien no pastkastītes izņēmu piedāvājumu, kur Lattelecom piedāvā gan TV, gan internetu par zemāku cenu, nekā man tagad būs jāmaksā tikai par internetu. Vai tiešām pirmkārt šis puisis, kas piezvanīja, lai par visu vienotos, nevarēja pastāstīt, ka ir šāds piedāvājums (jo viņu mājaslapā tāda nav), un pēc tam arī meistars ne vārdiņa par to nevarēja pateikt? Vai tiešām šis uzņēmums ir tik izmisis pēc peļņas, ka neinetersē klientu apmierinātība un labas atsauksmes? Vīlos jau uzsākot sadarbību ar Lattelecom. Tad jāsāk domāt, kas sagaida pēc tam (+ vēl palasot sūdzības par Lattelecom arī šeit)?
Komentāri (1)
Nu, es nebrīnītos, ja tas puisis ar ko runāji telefoniski, nemaz ar nebija lietas kursā par akciju, ko saņēmi savā pastakastē. Liela kompānija, Lēna informācijas aprite.
Kas attiecas uz to čali, kas tev pieslēdza visas lietas - viņa darīšana un zināšana, lai visi kabeļi kārtīgi savilkti, saslēgti tā, lai nerodas nekontakti, un lai tev viss strādā! Viņē nav pārdevējs, bet tas, kas dara to melnāko darbu! Tā ka necepies!