Lattelecom - Neiespējama mājas telefona atslēgšana
2018. Gada 3. Decembrī lattelecom sadaļā''Mans lattelecom''iesniedzu iesniegumu par mājas telefona atslēgšanu. Talsu klientu centrā pēc dažām dienām pārliecinājos, ka iesniegums ir saņemts, un paskaidroja, ka līdz mēneša beigām vēl tas darbosies, un arī rēķins būs jāapmaksā par pilnu mēnesi. Tā ka 2019. Gada 5. Janvārī telefons vēl darbojās, es zvanīju uz 177 un jautāju, kāpēc tas vēl nav atslēgts. Tur man atbildēja, ka it kā nevar atrast manu iesniegumu un ātri kaut ko stāstīja kaut ko par 1 eiro. Tā ka man ir 87 gadi un pārciests insults, es labi neuztveru ātru runāšanu. Sapratu, ka viss atrisināts un telefonu noņēmu. Kad janvārī saņēmu rēķinu, kur pa telefonu bija aprēķināts 1eiro, domāju ka viss kārtībā. Bet kad saņēmu februārī, rēķins bija par pilnu programmu. Tad atkal rakstīju sadaļā-mans lattelecom, kāpēc tā. Tad piezvanīja no lattelecom un sāka izskaidrot kas un kā. Tā ka es pa telefonu nevaru labi uztvert sacīto, manā vietā runāja krustmeita. Operatore izskaidroja, ka 5. Janvārī viņa man piedāvājusi atslēgt uz vienu mēnesi par 1 eiro. Mēs tikai gribējām saprast kāpēc telefons vēl darbojas, ja 3. Decembrī iesūtīts iesniegums par atslēgšanu (uz visu laiku) ,5. Janvārī, vēl muļķo vecu cilvēku un pierunā atslēgšanu uz mēnesi. Operatore teica, ka nodošot izskatīšanu komisijai. Nekādas atbildes nebija, nez kur komisija pazuda. Atkal rakstījām mans latteleco. Solīja atbildēt 10 dienu laikā. Tās ir pagājuša, bet atbildes nav. Vai tiešām jāgriežas pie medijiem, jo nezinām kā no tā telefona tikt vaļā. Sliktu smaku var nomazgāt, un tiec vaļā, bet no latteleco nekā. Lūdzu palīdziet.
Komentāri (1)
Šitā prakse šmaktelefonam ir ierasta lieta , pats ar sen atpakaļ ar viņiem karoju , galvanais ka tās smieklīgās atrunas - mums vajag vismaz 5 dienas lai atslēgu telefonu , tā muldēšana par mēneša beigām utt
Joptv , kas jums vajag 5 dienas lidz 1 mēnesim lai ar peli uzklikšķinātu uz klienta un atslēgt pakalpojumu ? Kauns atklāti sakot , 21 gadsimts aiz loga...