Lattelecom - Negodīga komercprakse
Līdz 2009. gadam biju Lattelecom kliente. Rēķinus nomaksāju, bet 2016.gada decembra sākumā saņēmu ziņu no parādu piedziņas kantora Sergel, ka esmu palikusi parādā Lattelecom 9 Eur+ 50 EUR soda procenti. Visus ilgos 7 gadus viņi mani par to neinformēja, acīmredzot "audzēja" soda procentus.Lūdzu no firmas Sergel pamatojumu (nosaukt likuma pantu, punktu, apakšpunktu utt.), neko nesaņēmu. Atmeta toreizējo rēķinu scanus, kas neko nepamato un neizskaidro. Lattelecom rīkojās vēl "solīdāk". Atsūtīja anonīmu (nenorādot šadu atbildu sniegušā darbinieka vārdu un uzvārdu) e- pasta vēstuli, ka pēc pamatojuma man ir jāvēršas pie Sia Sergel, kas klusē, jo nevar pamatot šādas summas rašanos. Vai tiesiskā valstī šādas lietas vairs nav jāpamato? Rītdien došos ar sūdzību uz PTAC biroju.
Cienījamie līdzcilvēki, atcerieties, ka apmaksāts rēķins vēl nepasargā no pārsteigumiem pēc apm. 5- 7- 10 gadiem, ko Jums sagādās uzņēmumi, kas piekop negodīgu komercpraksi, piem. LATTELECOM
Komentāri (8)
Arī gribētos zināt, ko darīt tādos gadījumos. Jo pēc idejas ir jāsamaksā un tad attiecīgi ir jāsūdz tiesā. Cik saprotu, līdz tam Sergel ir visas tiesības samest, jūsu datus, melnajā sarakstā.
Man šķiet nav likuma, kas liktu darīt savādāk, pēc soļiem.
Mani vismazāk uztrauc, ka viņi mani kaut kādā sarakstā sametīs. Es domāju, ka tā tagad varēs jebkurš darīt. Gadiem klusēt par kaut kādu summiņu, pēc tam ar izaudzētiem soda procentiem vērsties parādu piedziņā, lai to izsit.
Предъявлять финансовые претензии можно только если она не старше 3 лет! То есть на сегодняшний день все счета, которые выписаны до 13.12.2013 года не имеют юридической силы и подлежат аннулированию. то есть считаются погашены!
Не так давно этот срок был 5 лет, но уж 7 лет не лезет ни в какие ворота! ГНОБИТЕ МОШЕННИКОВ!
Спасибо Vladlat!
Manuprāt, liela problēma Latvijā ir tā, ka mums ir saražoti daudz juristi, bet maz pieejami juridiskie pakalpojumi, jeb vienkārši cilvēki izvēlas maksāt, nevis risināt jautājumu caur tiesu.
Manuprāt, tas ir viens no iemesliem, kāpēc pie mums plaukst un zeļ visādi parādu pārpircēji un piedzinēji - zina, ka cilvēki netiesāsies, neaizstāvēsies - vienkārši atdos naudu "bez kautiņa", pat ja zinās, ka taisnība viņu pusē!
Sūdzības autorei - veiksmi! Lai izdodas šo jautājumu nesāpīgi atrisināt!
Позавчера был сюжет по ТВ ("Латвийское время", Первый Балтийский Канал): там рассказывалось что одному клиента Латтелекома на долг в пару латов с 2003 года начислили %% на... более чем 500 евро! Было сказано что по %% не имели право начислить более величины, равно сумме долга. А коллектор не имеет право за свои услуги начислиь более 7 евро (об этом неоднократно писали на этом портале!). Стало быть если долг 9 евро, то коллектор не имеет право требовать более 9+9+7 евро = 25 евро!
Izrādījās, ka 50 EUR viņi tagad prasa par pirmstermiņa līguma laušanu 2008. gada beigās. Zinu, ka līgums nebija noslēgts uz noteiktu laiku. Soda naudu var iekasēt mobilais operators, ja klients ir ņēmis subsidēto telefonu. Tad tiešām līgums tiek noslēgts uz 2 gadiem. Lattelecom nekādus subsidētus telefonus nevienam nav devis. Līgums bija noslēgts uz nenoteiktu laiku. Kāda var būt pirmstermiņa līguma laušana?
Turklāt viņi ar mani nemēģināja sazināties veselus 8 gadus.