Lattelecom - Mājaslapā vai kur citur nenorāda informāciju par 70 EUR "depozītu"
Jau iepriekš esmu bijusi Lattelecom klients, bet par spīti negatīvajai pieredzei, tomēr nolēmu jaunajā vietā pieslēgt tieši Lattelecom interneta + televīzijas pakalpojumus un mēģināt vēlreiz. Veltīgi!
Iepriekšējā reizē radās konfliktsituācija, jo Lattelecom nebija brīdinājuši par to, ka jaunajiem klientiem "bezmaksas" pievienotās paketes ir jāatvieno pašiem, pēc 3 mēnešiem. Tā kā tolaik šķita, ka Lattelecom ir pieklājīgs un uzticams uzņēmums, pieņēmu, ka šādi uzņēmēju-kovboju gājieni jau nu nebūs tas, ko sagaidīt no šī uzņēmuma puses! Ļoti jauki, protams, ka tiek dota iespēja kanālus izmantot bez maksas 3 mēnešus, tomēr es netiku informēta par to, ka šī burvīgā iespēja netiek automātiski atvienota un beigās ~25 eur vietā, piestādītie rēķini bija 40+ EUR apmēros. Pirmos mēnešus to pat nepiefiksēju, jo vīrs ik pa reizei iznomā kādu filmu, bet tad papētot vienu no rēķiniem sapratu, ka mēs pārmaksājam par pakām, kuras netiek izmantotas! Lattelecom atteicās jebkādi nākt pretim, lai gan mēnešiem neviena no ekstra pakām netika pat aiztikta. Mēs domājām, ka to kanālu mums vairāk nav!
Štrunts ar visu, ar lieliem strīdiem, tomēr bez rezultātiem -nomaksāju kantora prasītās naudas summas. Pilnīga naudas izmešana!
Gandrīz 2 gadi riņķī un jaunajā mājvietā nolemju, ka pieslēgšu tieši Lattelecom. Gan apsaimniekotājs teica, ka visiem mājā ir tieši šis pakalpojumu sniedzējs, gan paša pakalpojuma kvalitāte man likās laba un cerēju, ka pa šo laiku Lattelecom būs kļuvis par godīgāku uzņēmumu.
Aizpildu pieteikumu online, nākamā dienā saņemu telefona zvanu no laipnas sievietes. Visus jautājumus izrunājam, man pat tiek piekodināts, ka tagad viņi pat sūtot īsziņas, lai atgādinātu klientiem par to, ka jāatslēdz papildus kanālu paketes. Tad man pasaka, ka manas "kredītvēstures" dēļ, man būs jāmaksā 70 EUR depozīts, kuru Lattelecom paturēšot pusgadu un "ja viss būs kārtībā", tad atmaksās. Jautāju kādēļ tiek izskatīta mana KREDĪTVĒSTURE, lai pieslēgtu internetu un televīziju, kā arī, kādēļ šāds info nav norādīts nekur mājaslapā? Saņemu atbildi, ka nekur šāds info nemaz nav norādīts! Dusmās atsaku pakalpojuma pieteikumu.
Pēc mirkļa nolemju, ka piedāvāt varu tikai tādu variantu, ka iemaksāju 70EUR "depozītu", no kura tad pirmos mēnešus tiek atvilkta abonentmaksa, bet sievieti vairs nevaru sazvanīt. Tā kā mājaslapā nekur šo 70 eur depozītnaudas noteikumu atrunājumu neredzu, saprotu, ka šis ir diskutējams jautājums. Sievieti vairs nevaru sazvanīt.
Ieeju Lattelecom mājaslapā un rakstu čatā. Sāku komunicēt ar kādu Kristapu, kurš man apstiprina rakstiski, ka nekur mājaslapā šādu informāciju neatradīšu un ka šī depozītmaksa tiek iekasēta, lai parūpētos par Lattelecom kredītriskiem.
Es, protams, atvainojos, bet... ja reiz nesen ir saņemts autolīzings tūkstošu vērtībā, kā Lattelecom var pamatot šādu depozītmaksas iekasēšanu par pakalpojumiem, par kuriem es tāpat maksāšu, jo esmu "augsta riska klients"? Kādēļ netiek piedāvāta iespēja pirmos mēnešus rēķinu maksu segt ar šo depozītmaksājumu, ja reiz tas ir tik vitāli nepieciešams? Bet visvairāk uztrauc tas kādēļ šis info nav norādīts viņu mājaslapā? Vai tas ir maz legāli? Kristaps teica, ka viņaprāt, šis ir "NORMĀLI".
Komentāri no Lattelecom puses? PTAC par šo kovbojismu jau informēts. Skumji, ka tik liels un atpazīstams uzņēmums joprojām spēlē kovboju uzņēmēja spēles. Savāciet tak to gaļu vienreiz!
Komentāri (8)
Sausmas! Sad tad ir japadoma citadak, ka doma uznemejs. Es tadai pindzelei vispar atteiktu pakalpojumu. Un vel lielas, ka auto lizingu panemusi tukstosos. Tas butu mazakais ar ko lielities. Turklat tas ari ir tas kreditrisks. Pieskaiti klat 25eur ko maksasi par pakalpojumu savai tukstosus vertajai a/m un ikmenesa saistibu summa parsniedz atlautos ℅ no ikmenesa ienakumiem aizdevumam. Vel dura skraida pie PTAC. Uznemejs pats var noteikt savus nosacijumus, un ja grib tos 70eur, tad ir jamaksa. Ja tu sac naudet par 70eur depozitu, tatad tev nav brivo lidzeklu, lai turpinatu saistibas turpmakos divus gadus. Lose kas lose. Brinos par tadam zebiekstem.
Tā jau nav slēpta izmaksa vienkārši depozīts, jo Latvenergo par saviem līdzekļiem uzstāda aparatūru un ja jūs nebūsiet spējīgi maksāt viņi ies mīnusā, uzņēmums vienkārši nodrošinās, ja nepatīk šie nosacījumi jums ir visas iespējas vērsties pie cita pakalpojuma sniedzēja, cik atminos tādi gandrīz uz katra stūra ir.
Paga paga, par iekārtām taču ir jāmaksā atsevišķi. Arī tagad esmu pieslēgusi cita uzņēmuma pakalpojumus, par iekārtām samaksāju uzreiz. Un sakars te vispār ir ar aparatūru? Kādēļ viņi šādu info par naudas iekasēšanu nekur nenorāda? Tikpat labi es varētu aiziet uz Rimi, sapirkt produktus un nolikt jau un lentas, tad pārdevēja visus noskenēs un tikai tad man pateiks, ka tādēļ, ka man kredītkarte nesmukā krāsā, man vajag iemaksāt 50eur depozītu, kuru man atgriezīs pēc pusgada, ja laicīgi maksāšu par produktiem. Loģika? :D
Tad nepareizi sapratu, ja prasa depozītu par parasta vada ievilkšanu, piekam vēl 70 eur tad tas ir murgs pilnīgs.
Bet par tiem 3 mēnešiem pilnīgi piekrītu, neuzskatu to par godīgu komercpraksi ar līdzīgu situāciju saskāros ar Triatel, atļāva atslēgt pakalpojumu tikai tad, kad klātienē bija uzrakstīts atteikums un pēc trīs mēnešiem, kaut gan izmantoju savas iekārtas un viņu bija tikai sim karte.
Es nejauši no telefona jau biju pievienojusi sūdzību par šo tēmu. Tur man cilvēks pārmeta, ka vajag mazo druku lasīt. Man gan šķiet, ka problēma ir nevis klientos, kuri nelasa mazo druku, bet uzņēmumos, kuri šīs mazās drukas praksi pielieto, lai gūtu lielākus ieņēmumus, bet stingrie līgumi nozīmē to, ka klientam nav izvēles un jāpakļaujas, patīk tas viņam vai nē, pat ja klientam ir taisnība. Kamēr to taisnību atrodi, jau esi melnajā sarakstā :)
Nevajag muldet. Sis pakas var atslegt uzreiz pie pakalpojuma ierikosanas. Skatities na haljavu gribas, bet atteikt nejedz. Tupiem cilvekiem vienmer ir tupas problemas.
Pirms diviem gadiem atkal pieslēdzām Lattelecom. Es faktiski nekad neesmu bijis viņu klients, līgums parasti pie viņiem slēgts uz draudzenes varda. Man kā jaunam klientam prasa 70€, bet visu līguma laiku rēķinus maksāju no sava konta. Sanāk ka maksāju jau 7gadus, bet dēļ līguma uz cita vārda esmu riska klients.
Pēdējā reizē arī bija bezmaksas trīs mēneši, bet atceros ka operātors mani brīdināja, ka saņemšu par to informatīvi ziņu un man būs telefoniski jāzvana un jāatsaka mutiski šī maksas paka. Tajā ziņā viss korekti. Uzvanīju 2nedēļas iepriekš drošības pēc un precizēju datumus. Pēc tam atkartoti zvanot anoņēma maksas kanālus.
Kopumā trāpījušies normāli operātori. Bet par to, ka man 70€ pasmejos. Nē, draudzenes bieži nemainu :)