Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss
Pēc attāla radinieka nāves, lai atslēgtu pasūtīto pakalpojumu, nosūtīju uz [slēpt]@tet.lv e-pastu ar miršanas apliecību (aizgājējs bija pensionārs un pakalpojumu atmaksāja caur pastu) un lūgumu atslēgt abonementu, atnāca atbildes vēstule ar līdzjūtību un apliecinājumu, ka pakalpojums tiks slēgts 15.01.2020, tikai ierīces jānosūta pa omnivas pakomātu, kods tiks atsūtīts 6 dienu laikā. Nogaidīju šīs sešas dienas - kods neatnāca.
Pēc mēneša nosūtīju vēl vienu e-pastu ar lūgumu atsūtīt durvju kodu omniva pakomātam, lai nosūtītu ierīces, kā arī apliecinājumu, ka pakalpojums ir ticis atslēgts. Atnāca atbildes e-pasts, citēju "apliecinām, ka pakalpojumi, kas bija reģistrēti abonentam, ir atslēgti 15.01.2020. Iekārtas nodošanas kods tiks nosūtīts uz jūsu e-pastu šis dienas laikā. " kodu dienas laikā neatsūtīja.
Pēc nedēļas no otrā atbildes e-pasta uz aizgājēja pēdējo dzīvesvietu no tet tika saņemts rēķins par februāra mēnesi nelaiķa abonētajam pakalpojumam, kā arī sarēķinātu soda naudu par kavētu maksājumu. Tika sazvanīts tet pakalpojumu centrs, kur pēc asas savstarpējas diskusijas tika beidzot (cerams) problēma atrisināta. Sarkastiski gribas izteikt "paldies" tet par operatīvo darbu un par mēģinājumu izkrāpt naudu no aizgājēja tuviniekiem.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju - tā nav pieņemama! Ja atsūtīsiet uz [email protected] šī klienta datus, veiksim situācijas izpēti, lai šādi gadījumi neatkārtotos, kā arī centīsimies situāciju vērst par labu!
Pievienot komentāru