Lattelecom - Diskriminācija
Tik liela kompānija ka uz klientiem ir nospļauties, viņu tak ir daudz. Uzskatu ka tādai kompānijai vajadzētu kārtīgāk atlasīt savus darbiniekus, jo attieksme pret cilvēkiem briesmīga. Bija tāda situācija, ka mana mamma vēlējās nomaksāt līzingā ņemtos televizorus un paņemt divus jaunus un aizbrauca uz apkalpošanas centru. Iegāja iekšā un prasīja vai var samaksāt, uz ko viņai atbildēja ka viņi (pēc izskata jauks, blonds puika kura vārdu nepiefiksēja) krievu valodā neapkalpos un lai runā latviski uz ko viņa atbildēja, ka viņš var runāt latviski viņai vienkārši vajag samaksāt. (nepaspēja pateikt ka vēlas nopirkt divus televizorus, varbūt no tā attieksme būtu mainījusies, jo ka nekā viņiem no tā alga nāk bet no vienkārši apkalpošanas bonusu tak nav) teica lai zvana uz ienākošo zvanu centru un sarunu vairs pat neturpināja.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzu, atsūtiet uz [email protected], kurā mūsu veikalā šis noticis un kad - veiksim pārrunas ar pārdevējiem. Kā arī atsūtiet mammas klienta numuru, lai varam sazināties privāti un atvainoties par notikušo. Paldies jau iepriekš!
Komentāri (4)
Tet interneta ātrums un līdz ar to televīzijas kvalitāte ir ļoti sliktā kvalitāte un par to es mēnesī maksāju 50 eiro... Pilnīgs vājprāts...
Vai Tava māte dzīvo Latvijā? Cik ilgi? Vai tad tā nav diskriminācija pret latviešiem ka atsakās runāt valsts valodā ja dzīvo Latvijā? Man nav iebildumu pret tūristiem pat ja tie ir no Krievijas, bet ja dzīvo Latvijā tad iemācies runāt latviski un beidz kunkstēt par diskrimināciju. Paši diskriminējiet visus un pēc tam sūdzaties ka nevienam nepatīkat
Latvijas iedzīvotājiem jāruna trīs valodās: latviešu, krievu un angļu. Punkts.
*ja Tu esi pakalpojumu sniedzējs, tad esi tik mīļš un runa pakalpojuma pieprasītāja valodā. Tev par to maksa, taisni vai šķībi, arī daļēji pateicoties pakalpojuma pieprasītājam Tu saņem savu algu.
Šis darbinieks ir tikpat kompetents, cik Tet ir gatavs par to maksāt. Tas nav saistīts ar konkrēto darbinieku. Ja uzņēmums vēlas, lai klienti tiktu apkalpoti profesionāli svešvalodās, tas maksā ekstra "naudiņu" - līdzīgi kā tulks.