Kompānija TET - Klienta čakarēšana
Nolēmu pastāstīt par savu ilggadējo pieredzi ar kompāniju tet.
1. Reizi kad kļuvu tet klients līgumu viņi ar mani slēdza uz 2 gadi. Ja izbeidz saistības ātrāk, tad līgumsods, bet tet konsultants apgalvoja, ka katrs gadījums tiek izskatīts individuāli un, ka līgumsods nebūs, diemžēl sanāca pārvākties uz citu adresi - jā protams piestādīja līgumsodu bez žēlastības, nekādi paskaidrojumi nelīdzēja.
Bet tas vēl nav viss...2. Reizi vēl nolēmu būt viņu klients, par katru cenu gribēja man uzspiest līgumu uz 2 gadi, es teicu ne ne veči tā nejies krastā, es jau vienreiz līgumsodu samaksāju.
Tad apmēram komunikācija gāja 3 nedēļu garumā, beidzot viņi man piekrita uz beztermiņa līgumu. Par interneta ātrumu nemaz nerunāsim...
Pajiet 2 gadi Saka, ka atlaide beigusies, jāsadārdzina pakalpojums, jāslēdz atkal līgums uz 2 gadi...
Šajā mēnesī vispār Kronis, nebrīdina par atlaides beigšanos, aprēķina 25 eiro par lēnu internetu dēļ nenomaksātiem 35 eiro noslēdz pakalpojumus. Es no viņiem nolēmu atslēgties un vairs viņu klients 3 reizi nebūšu.
Komentāri (2)
Vajag lasīt līguma noteikumus. Un kāpēc lai nepiestādītu soda naudu ja līgums tiek lauzts! :D
Paši vainīgi ka izmantojat Tet pakalpojumus...,šis kantoris sen zināms, viņi nekad neattīstīsies, gudri sen ir aizgājuši no Tet...