Telenet - Slikts serviss
Š.g. jūnijā saņēmu vairākus zvanus no SIA TELENET darbinieka ar piedāvājumu turpmāk izmantot i-netu un TV no TELENET. Pirmajā sarunā es informēju, ka esmu mainījusi savu dzīves vietu un ka pašreizējam pakalpojuma sniedzējam par līguma laušanu būs jāmaksā līgumsods. TELENET piedāvāja kompensēt līgumsodu ar divu mēnešu bezmaksas pakalpojumu nodrošināšanu. Vienojos, ka š.g. 30.jūnijā pie manis ieradīsies meistars, bet meistars neieradās, tāpēc es zvanīju uz TELENET, kur mani informēja, ka manu adresi TELENET neapkalpo un ka viņa lūgs pārdošanas menedžeri sazināties ar mani. Nosūtīju arī e-pastu ar īsu problēmas izklāstu, uz ko atbildēja, ka visa informācija ir pārsūtīta koordinatoram risinājuma meklēšanai. Jūlija sākumā uzrakstīju iesniegumu ar lūgumu kompensēt zaudējumus. Līdz pat šodienai nekādu piedāvājumu no TELENET neesmu saņēmusi, kā arī neesmu saņēmusi vienkāršu atvainošanos.
Komentāri (3)
Nevar pieslēgt internetu, velk garumā jau 2 nedēļas!Nevar sazvanīt,nav mobilā telefona numura
Mums jau 3 dienas neiet tv, vakar atvilkās tipa meistars,kurš ar mocībām to sastelēja, bet par tv darbības lauku neko nejēdz. Jautājums cik lieli idioti tur strādā un kāpēc tas kantoris nav aizvērts? Pieļauju domu rīt iejaukt patērētāju aizsardzības dienestu. Lai to sūda bodi klopē ciet. Es no viņu pakalpojumiem ar atsakos un neiesaku tos nevienam.
Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!