www.sudzibas.lv Telenet Pēc gada atsuta rēķinu par ruteri

Telenet - Pēc gada atsuta rēķinu par ruteri

Pagājušajā gadā atteicu līgumu ar telenet. Samaksāju soda naudu. Tehniķis atbrauca un savāca rūteri, tāpēc ka es pats netiku klāt bēniņos kastei, kurā telenet turēja savu pieslēgumu rūteri.

Šonedēļ atnāca rēķins par 50 eur, tāpēc ka neesmu atdevis rūteri. Zvanīju, Saka ka neviens nebrauc un nesavac, jo tā pie viņiem nedara, bet man situācija bija nedaudz savādāka. Man taču bija tehniķis pats atbraucis un savācis to rūteri. Aktu arī sastādīja, bet papīri man nav palikuši.

Izskatās ka gadam paejot viņi sākuši skatīties kur, ko var apčakarēt. Redzēsim kas sanāks no šī te.

Ja nesanāk vienoties vai arī telenet turpinās palikt uz sava, tad sūtīšu sūdzību tālāk citām iestādēm.

Visticamāk telenet pazaudēs daudz vairāk klientu un naudas nekā tos 50 eur ko viņi cenšas tagad no manis izkratīt.

X

Komentāri (4)

L livesett 19.08.2020
atkārtots līguma noteikumu pārkāpums

SIA Telenet. Atkārtota interneta izslēgšana bez brīdinājuma. Sarežģīta līguma slēgšana - viņi prasa, lai uzrakstītu iesniegumu.

L livesett 19.08.2020

izslēgšana

Sudzibas.lv Admin 22.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Telenet.lv 30.03.2021

Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes