Telenet - Pakalpojumu nesniegšana
Labdien!
Šādi kā bildē izskatās Telenet interneta pakalpojums .Šī pat labākais variants ,jo ir arī daudz zemāk bijis ātrums.To nespēj atrisināt jau divus mēnešus.Atlaides reālas par sagādātajām neērtībām arī nav.Operatori tupi neatbild uz interesējošiem jautājumiem,kā vien to ka info nodod tehniskai daļai.Taču no tiem arī jēgas nekādas.Bija jau te vairākas reizes un nekas neuzlabojas Neiesaku ar šiem sadarboties.Vīņi senāk jau bija tikai zem cita nosaukuma,tas pats variants.Nosaukumus maina bieži jo izvairās no nodokļu maksāšanas.
Komentāri (5)
Labvakar,
Starp diviem interneta pakalpojumu sniedzējiem «A/S Balticom» un «A/S Telenet» ir skaidri redzama atšķirība.
Mans ātruma mērījums par 2.4Ghz WiFi pielikumi ekrān-uzņēmumi(screenshot).
Tāpēc viss ir atkarīgs no maršrutētāja, kuru uzstāda interneta pakalpojumu sniedzēja uzņēmums, kā arī no tā atrašanās vietas jūsu dzīvoklī.
Meistariem ir kvalificēti speciālisti, tehniskā atbalsta operatori vienmēr ir gatavi palīdzēt.
Tāpēc es izvēlējos tikai tos un desmit gadus esmu apmierināts ar viņiem.
Tur abos screenshotos no autora ir pieslēgts uTorrent lol :D ja tev tur kadi 10 torrenti testēšanas brīdi ir ieslēgti of course SpeedTrest rezultāts bus zems - viņš apedis lielāko pieejama trafika daļu.
A ja tur nav nekas pieslēgts ko LOL?Varb ut ka nekas nav bijis pieslēgts vai arī atslēgti testa brīdī. Tu klāt tur biji ,LOL a ko LOL?
Провайдер - молодец. Провёл тех. работы и скорость увеличилась в 3 - 5 раз. Еслиб ещё аплоад поддянули бы. А так норм
Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!