Tele2 - Svarīgas informācijas slēpšana
Tele 2 slēpj no klientiem info, ka garantijas remonta laikā maiņas tālruni dod tikai uz nomaksu pirktajiem tālruņiem. Samaksājot uzreiz pilnu tālruņa cenu, garantijas remontā laikā pēc viņu iekšējiem noteikumiem maiņas tālrunis nepienākas. Par to nav info ne mājas lapā, ne klientu centros.
Atbilde no
Tele2 Latvija
Pārstāvja atbilde
20.01.2020
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (5)
Man liekas, ka tas ir tikai loģiski, vienā gadījumā piedāvā citā nepiedāvā. Uzņēmums ir tiesīgs pats noteikt pēc kādiem principiem viņš darbosies un nav te nekāda krāpšana vai informācijas slēpšana.
Patreiz Jums šķiet, ka tas ir pareizi, bet vai domas nemainītos par 180 grādiem, ja pats saskartos ar šādu netaisnību?
Beidz muldēt!
Te darbojas princips-ka tik kaut kur pie*isties. Pirms parakstīt JEBKĀDU līgumu, viņš ir jāizlasa, jāpainteresējās par sevi interesējošām lietām, nevis tad kad saskaries ar situāciju, kura pēc līguma nosacījumiem nespēlē tavā labā, gudri d**** pie datora ekrāna. Ar tevi sazinājās, lai iegūtu papildus informāciju. Tu viņu sniedzi, lai Tele2 var izskatīt situāciju un atrisināt tavu problēmu? Nē. Jo galvenais jau ir kaut ko uzdirst. No tā taču labāk un vieglāk uzreiz paliek.
Kādā sakarā viņiem ir jānodrošina Tev telefons? Ja Tev mašīna saplīsīs, iesi pie pārdēvēja sskā un prasīsi uz remonta laiku jaunu?