Tele2 - Stingrāki noteikumi?
Man bija jāveic rēķina samaksa līdz 19.02, varēju samaksāt tikai parīt, šodien ir 27.02, es kavēju maksājumu 8 dienas, iepriekš vienmēr laicīgi veicu maksājumus. Tele2 mani nebrīdinot šorīt atslēdza man ienākošos zvanus un mobīlos datus. Līdz šim biju apmierināta ar Tele2, bet tagad sāku to apšaubīt.
Atbilde no
Tele2 Latvija
Pārstāvja atbilde
27.02.2018
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (6)
Jums tika dota nedēļa papildus laika, rēķina apmaksai... Nav viņu pienākums ar jums auklēties, ja uzņematies saistības kuras nevarat laikā izpildīt.
Aha.. Divus!
Tāda ir mūsu sabiedrība, līgumu neievēro un pēc tam sūdzās visās malās, ka dara pāri!
KAD BEIDZOT IEMĀCĪSATIES ATDZĪT SAVU STULBUMU!
Iespārda šādi "gudrinieki" es nemaksāju viņi mani kungu atļāvās atslēgt bez brīdinājuma! Ko tad vajadzēja notariāli apstiprinātu vēstuli ar kurjera palīdzību atsūtīt, kurā uzaicināt tomēr nomaksāt rēķiņu, kurš jau 19.02 bija jāsamaksā. Vai vēl kādas citas ekstras bija jāpiedāvā? Besī ārā šitie tirliņi.
kāds terors? vai tad nepateici, ka klients miris? ar to arī viss beidzas. lai taisa prasījumu pret mantojumu (diez vai viņi tādas sīcenes dēļ to darītu)
Nu Baltcom tiešām ir šausmīga bedre.Ir neilgu laiku bijusi saskare.Bardaks tai kantorī ir vnk neizmērojams.