Tele2 - Slikts serviss, maldinoša informācija
Saņēmu labāku interneta pieslēguma piedāvājumu un tāpēc zvanīju tele2 operātoram, lai lauztu esošo līgumu. Sarunas laikā operātore pārbaudīja vai man nav parāds par tekošo periodu un līgums tiek lauzts tajā pašā dienā. Laipni atvadījāmies un domāju, ka viss kārtībā. Liels bija mans pārsteigums saņemot epastu no tele2 ar rēķinu par pagājušo mēnesi kaut biju pārliecināts, ka līgums ir izbeigts. Zvanīju atkārtoti uz tele2, lai noskaidrotu kāpēc ir piestādīts rēķins kaut līgumam ir jābūt izbeigtam. Operātore paskaidroja, ka man ir atsūtīta sms, kurā esmu aicināts ierasties tele2 klienta centrā vai atkārtoti zvanīt operātoram, lai izbeigtu līgumu līdz galam. Šo sms nebiju pamanījis. Operātore bija nelokāma un teica, ka sastādītais rēķins ir jāatmaksā un anulēt šo rēķinu neesot iespējams, bet šoreiz līgumu esot izbeigusi. Nelīdzēja arī mans arguments, ka neesmu izmantojis pakalpoju iepriekšējā mēnesī.
Neuzskatu, ka man būtu jāmaksā pēdējais rēķins, jo operātore bija solījusi līgumu izbeigt, bet nedēļu vēlāk ir atsūtīta kaut kāda mistiska sms.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (5)
Atkal nem nost no zz konta naudas-it ka pirmo reize uzrakstiju - un atdeva , bet jau nakama papildinasana pec param dienam atkal pazuda-
Līgumā noteikti ir punkts, ka pārtraucot līgumu, ir jāmaksā abonēšana līdz mēneša beigām! Tāpēc līgumus lauzt ir izdevīgi mēneša beigās, nevis sākumā.
Tas protams līgumu lauzu aptuveni 20 februārī un martā samaksāju par februāri. Atnācis ir otrs rēķins par martu.
Ja turpināsi uzskatīt, tad pēc pāris mēnešiem saņemsi vēstuli no parādu piedzīšanas uzņēmuma, kur summa jau būs lielāka, bet ja atkal "nepievēsīsi uzmanību" šai pēc, kāda laika saņemsi nākam ar vēl lielāku summu.
Taisnības labad, gan jāsaka , ka Tele2 līgumā, sadaļā par līguma laušanu šāda kārtība nav aprakstīta.
7.1. Abonents var izbeigt Līgumu, zvanot pa tālruni 29560600 (maksa par zvanu – saskaņā ar tarifu plāna nosacījumiem), nosaucot tālruņa numuru un Līgumā norādīto paroli vai, iesniedzot rakstveida iesniegumu TELE2 un veicot pilnu norēķinu par saņemtajiem Pakalpojumiem.
Problema atrisināta, Tele2 veica pārēķinu.