Tele2 - Slikts serviss, lobē atsevišķas bankas
Sveiki.
Esmu tele 2 klients ar vairāk kā 2 gadu stāžu. Nav ļoti daudz, bet tomēr. Uz mans vārda tur ir 3 telefona numuri, kā arī uz nomaksu paņemti 2 telefona aparāti un rūteris. Tā kā uzņēmums elektroniskajiem norēķiniem piedāvā tikai 3 bankas - Swedbank, Seb Bank un citadele, bet pašam ir Luminor, tad ikmēneša rēķina apmaksa tika veikta no sievas Seb bankas konta. Pagājušajā nedēļā vēlējos uz nomaksu iegādāties datoru, taču tagad man paziņo, ka norēķināties par to sieva vairs nedrīkst. Skaidras naudas norēķini apkalpošanas centros neesot iespējami. Sanāk, ka ja topošajam klientam nav konta iepriekš minētajās bankās, jāmeklē cits operators. Vēlējos savam pieslēgumam pievienot vēl 2 manu bērnu telefonus, bet izskatās, ka jāmeklē cits operators.
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (4)
Ja nepilnus 40 centus nevar atļauties komisijas maksai, tad par kādu naudu tu nomaksu segsi? Nav ko dzīvot pāri saviem līdzekļiem.
Nesapratu komentāra būtību ?
Ir divi ceļi:
1. nomainīt operatoru.
2. nomainīt banku.
Jā, drīzāk jāmaina operators, jo banku noteikti nemainīšu 🙁