AtrisinātaTele2 - slikts serviss, krāpšana
Tele2 darbiniekiem trūkst veselā saprāta. Tātad: iebraucu Šveicē, ierakstīju google vienu, sev interesējošu jautājumu un jau pēc pāris minūtēm bija pārtērēts kredīt limits, tātad ieiešana google.com, man izmaksāja 60 eur, jo tele2 tarifs Šveicē par 1mb ir ap 5 euro, bet tai pašā laikā var pasūtīt 1gb par 10 euro, nosūtot sms, ja tele2 būtu izcils serviss, tad viņi pieslēgtu 1gb automātiski nevis nokrāptu 60 euro par google apmeklējumu, anyway, stundas laikā tele2 pilnībā atslēdza tīklu un principā divas dienas nevarēju izmantot telefonu, līdz priekšlaicīgi samaksāju iepriekšējā mēneša rēķinu (parasti rēķins tiek atsūtīts līdz 8. Mēneša datumam, varu atmaksāt līdz 19. Datumam, 5. Datumā tele2 atslēdza tīklu) .
Periodā kamēr biju palicis bez telefona, rakstīju epastu, ar lūgumu, lai pieslēdz tīklu telefonam un paskaidro, kas notiek un kāpēc tā, saņēmu atbildi par kredītlimitiem, rēķiniem, pieslēgumiem, rēķiniem, un maksājumiem, un rēķiniem:) es diermžēl viņiem maksāju rēķinus jau 15 gadus, nekad neesmu kavējis maksājumus, bet šoreiz tas ir īpaši svarīgi.
Stāsta morāle:
1. Nelieto internetu ārpus savienības valstīm pirms neesi pieslēdzis īpašo paku;
2. Tele2 galvenais ir rēķini, rēķini un rēķini nevis klienta labklājība.
3. Neuzticies tele2, nekad.
4. Pārej pie cita operatora
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Tele2 kompānijas tehniskais eksperts atsūtīja epastu, ka veiks pārrēķinu un piestādīto summu 60 euro atrēķinās no ikmēneša maksājuma. Neskatoties uz to, ka savu neapmierinātību izrādīju dažādos veidos (zvanot operatoriem, sūtot epastus un publicējot savu bēdu sūdzības.lv), būdams neapmierināts un rupjš, Jūs tomēr mani sadzirdējāt un vērsāt situāciju par labu.
Paldies, īpašs paldies Tele2 darbiniecei, kas pacentās un atrisināja šo jautājumu! Turpmāk atslēgšu mobilos datus ceļojot ārpus Eiropas Savienības.
Komentāri (8)
Pie cita operatora nebūs savādāk, tici man.
Un, protams, vienmēr gribam super cilvēcīgu attieksmi un sapratni, utt. Bet Tu taču pats lieliski saproti - tas nav mazais ģimenes kafe - tas ir liels bizness. Operatori=roboti, kam jāseko instrukcijām, citādi kompānijā būs bardaks un kompānija galu galā bankrotēs, ja netiks ievērotas disciplīnas, it sevišķi jau finansēs.
Un, protams - nu Tu tak plānoji savu braucienu, vai ne? Nenokriti tai Šveicē pēkšņi no zila gaisa, vai ne?
Paldies par saturīgo spriedumu, piekrītu Jūsu viedoklim, jūtos vīlies Tele2, jo viņi man pamatīgi sarežģīja ikdienu un tā vietā, lai piedāvātu kaut kādu risinājumu, tikai attaisnoja savu rīcību.
Gribās, lai viss ir vienkārši un nedomāt par kaut kādiem telefona tarifiem, kad ir tik daudz citas lietas par ko domāt, tāpēc mēs viņiem maksājam rēķinus, lai mums būtu vislabākie pakalpojumi
Nedriks ari NVS valstis iebraucot lietot 4g. Pat ja izslegti mob.dati un viesabonesana bet ir ieslegts 4g telefons pats lieto internetu.
Jā ta notiek, bet tā nav Tele2 vaina. Vienkārši tāda tehnoloģija. Tāpēc labāk 4G ir vispār atslēgt arī pašā telefonā, ne tikai datu lietošanas sadaļā.
Man tā bija Turcijā. Tele2 summu atgrieza.
Atkal viens no mūsu sabiedrības stūrakmeņiem parādījās!
Lamājam jebkuru, tikai savu stulbumu atdzīt neesam spējīgi!
Pirms dodaties uz ārzemēm, it īpaši uz valstīm, kas nav EEZ valstis, nenāktu par ļaunu iepazīties ar viesabonēšanas noteikumiem!
Es braukāju pa Eiropu un nekad nav bijušas problēmas ar Tele2! Viss ir ļoti korekti!
Kas attiecas uz konkrēto sūdzību, tad jautājums autoram KĀ OPERATORS VAR ZINĀT, KA LĪDĪSIET GOOGLE ATRODOTIES ĀRZEMĒS?
Get a life!
Tele2 atrisināja manu lielo problēmu, paldies viņiem! p
Ļoti žēl, ka Tele2 tā jau noslogotajiem darbiniekiem ir jācīnās ar šādiem stulbiem patērētājiem, kas nav spējīgi iepazīties ar viesabonēšanas noteikumiem un jau laicīgi izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu.