AtrisinātaTele2 - Slikts serviss
Nopirku pie tele2 pulkstenis samsung active 2, uz doto brīdi pērkot Samsung Galaxy Watch Active2, saņem dāvanā Akg Y100 Wireless Blue austiņās. Tele2 salonā neviens man nepateica par to akciju un neiedeva austiņas un pat nepabrīdināja ka piemēram ir tāda akcija, bet konkrēta tele2 centrā tie beidzas. Arī tele2 salonā nekur nebija informācijas par šo piedāvājumu, tikai tele2 majas lapa. Pilnīgs murgs, sanāk viena veikala var saņemt tas austiņas bet otra tev pat nepastāsta par šo akciju. Kas tas vispār par servisu. Preci atpakaļ ari nepieņem.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (3)
Tāds ir tas piarčiks. Nekur netiek tas regulēts. Tikpat labi katrā T/V bija tikai viena austiņa. Te nu tev jāizlemj, kas tev svarīgāks.
Daudzus gadus izmantoju TELE2 pakalpojumus. Viss ir labi. Pārpratumu nebija. Pat ņēmu izmēģīnāt mājas rūteri., kuru bez problēmām pieņēma atpakaļ, jo tas nederēja. |Tele2 darbinieki vienmēr ir korekti.
Es ar nesaprotu par ko cepās, mani arī pilnīgi apmierina Tele2, internets fantastisks, pa 3 gadiem ko lietoju, tikai 2 reizes nācās restartēt rūteri. Vienīgais žēl, ka pērkot jaunu telefonu, un uzreiz ja neņem klāt apdrošināšanu, vēlāk nevar pieslēgt.