Tele2 - Slikts serviss
Labdien!
Šī gada novembrī pasūtīju preci no Tele2 ar operatori Tele2 visu sarunāju, ka prece būs 1. decembrī.
Zvanot 30.11.2017 precizējot vai viss ir kārtībā, atbild ka nekas nebūs. Kaut kāds vājprāts!
Kas tā par attieksmi esmu ilggadēja kliente un maksāju katru mēnesi, bez kavēšanās!
Pie tam, ka ir konkurence, vai uzņēmumam ir vienalga par reputāciju un cilvēkiem, kas tajā strādā?
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (1)
Nu kaut kāds ārpāts. Noteikti jāmaina operators. Ļoti labi, ka Latvijā to ir vairāki desmiti un var izvēlēties tādu, kurš ne tikai nesās uz rokām, bet arī vēl pats piemaksās par to, ka lietojat viņa pakalpojumus. Jo nav taču nekā svarīgāka par konkurenci, reputāciju, un ikgadēju kaprīzu klientu aplaizīšanu.