Tele2 - Slikts serviss
Iegādājos uzņēmumu augustā. Septembrī atnāca rēķins uz iepriekšējo uzņēmuma īpašnieku, par tele2 pakalpojumiem. Iepriekšējai īpašniecei uzrakstīju vienas dienas pilnvaru, lai pārraksta tele2 uz savu vārdu (lai uzņēmumam nebūtu jāmaksā) . Sieviete aizgāja, visu iesniedze. No tele2 ar mani sazinājās agnese, lai apstiprinātu manu pilnvaru. Teica, ka nākamais rēķins vairāk nebūs uz firmas vārda, bet uz iepriekšējās firmas īpašnieces. Jau 2 mēnešus pēc kārtas man joprojām nāk rēķini. Pagājušo mēnesi sazinājos ar tele2, lai noskaidrotu, kāpēc tā. Teica, ka neesot līdz galam kkas aizgājis (esot tele2 vaina) . Arī iepriekšējā firmas īpašniece sazinājās, sakārtojām visu. No tele2 man zvanīja un teica, ka rēķinu pārsūtīs otrai personai un vairāk tas neatkārtosies. Pienāk jauns mēnesis un atkal atnāk rēķins uz uzņēmuma vārda.
Kas tā par biznesa apkalpošanu, ja 2,5 mēnešus atpakaļ jau viss tika sakārtots, bet liek maksāt joprojām uzņēmumam, nevis cilvēkam, uz ko tika pārrakstīti tele2 pakalpojumi?
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (3)
Šeit Tu nesaņemsi atbildes uz saviem jautājumiem! Ja vēlies risināt publiski, tad drīzāk raksti TELE2 facebook.
Tak aizej uz pašu filiāli, sazinies ar galveno, tak atrodi tam laiku?
хотят что бы предыдущий все выплатил они стали очень вредные(( бабуляк все сложней обманывать