Tele2 - Slikts serviss
Labdien.
Mani sauc Inga Sundušņikova-Mihaševiča. Esmu tele2 klients vairāk ka 20 gadi. Bet no ša gada decembra mēneša ir ļoti stipri pacelti tarifi un es ar manu dēlu gribēju pāriet pie vīra uz mobīlo operātoru bite. Bet lieta ir tāda ka mums sanāca problēma ar paņemtām uz izmaksu iericēm – kuras ir uz manu numuru un meitas numuru
30.11.2022 es piekritu pāriet pie bites operātoriem, bet sazinoties ar tele2 es uzzināju ka es tomēr nevaru pāriet pie bites operātoriem neizmaksāto ieriču dēļ. 03.12.2022 es biju kopā ar vīru imantā tele2 filiālē, kura atrodas maximā. Uzrakstīt iesniegumu lai parrakstītu ierici uz meitas numuru, man paziņoja ka es to nevaru izdarīt –tad es pateicu ka es palikšu pie tele2 jo vajag vēl 11 Mēneši maksāt uz ko man bija pateikts labi – līgums nav lauzts. Es mierīgi aizbraucu uz mājām, bet 05.12.2022 ap pulkstenim 11.30 man pazuda tele2 sakari un izrādās ka es tomēr esmu pieslegta ka bites klients. 05.12.2022 ap 12.00 es no māsas telefona sazinājos ar tele2 un man pateica ka atrisinās šo jautājumu 24 stundu laikā.
Bet pagāja jau 28 stundas un neviens nav sazinājies ne ar māsu ne ar manu vīru – jo es atstāju viņu kontaktus, lai varētu sazināties ar mani. Dēls arī ir palicis bez telefona sakariem un 05.12.2022 netika uz laboratoriju nodot analīzes.
Gribētos noskaidrot cik īlgi tele2 risinā šādus jautājumus?
Komentāri (7)
Operatori nevar un nedrīkst aizliegt pāriet pie cita operatora.Ja līgums ir uz notiektu laiku tad viņi var vienkārši pieprasīt veikt samaksu līguma laušanas gadījumā. Atkal apstiprinās ka mobilajos strādā savus pienākumus nezinoši darbinieki ,kuri regulāri maldina klientus.Rakstiet viņiem oficiālu pretenziju,iesniedziet prasību tiesā.
Paldies. Es tā arī taisos darīt, jo ar manim joprojsm neviens nesezinājas un mans līgums bija uz nenoteiktu laiku, biju klients vairāk kā 20 gadi.
Tad vēl jo vairāk ta ir Tele2 darbinieku laža.Jūs varat viņus konkrēti pa tiesas iestadēm pavazāt.Lai uzsaktu lietu daudz naudas nevajag,tacu varat daudz vinēt pa vairakiem pārkāpuma punktiem no Tele2 puses. Un nav jau svarīgi cik gadus esat kliente bijusi ,jo tas lielu lomu nespēlē tacu kompanijas Tele 2 pārkāpums ir ļoti rupjšs .
Starp prasmi sastādīt gramatiski un stilistiski pareizu tekstu un teksta autora intelektu ir tieša korelācija.
Gan jau kundzei viss tika skaidri un gaiši izskaidrots, taču prāta spējas informāciju sagremot nespēja.
Silti Jums ieteiktu vispirms informāciju pieprasīt e-pastā. Tad Jūs varēsiet saņemto atbildi vairākkārt pārlasīt, lai uztvertu domu.
Šobrīd TELE2 un BITE LV ir ļoti pasliktinājies, jo tehniski abi operatori nav ne tīklu sataisījuši ne arī iekšējo politiku nav mainījuši, tādējādi cieši BITE LV un Tele2 klienti.
Lūgums par šo var mierīgi vērsties attiecīgajās iestādēs lai beigtu krāpties operatori un nebūtu jācieš klientiem!
Arī man sanāca negatīva situācija. Gribēju bērnam nomainīt nummuru, jo no vecā nr. katru mēnesi kautkādi spēļu portāli automātiski vilka nost naudu un nevarēja to atcelt. Filiālē laipni piedāvāja ka varu atstāt telefonā veco karti, nummuru bloķēs un piesaistīs jauno nr tai pašai kartei un arī uztaisīs lai akcijas cena būtu tāda pati kā vecajam nr. Vis ok, jaunais nr darbojas.Bet kad saņēmu jauno rēķinu biju šokā, vecais nr nebija anulēts un jaunais nr par pilnu cenu, nācās uzdāvināt viņiem par neizdarību 30 euro
Acīmredzot pie tām spēlēm piereģistrējas ne tikai numurs taču arī pati SIM karte.Palūkojieties uz SIM karti.Tai ir 14 cipari virsū ,kas ir sava veida EMEI kods un tas ir tikai viens starp visiem SIM.Lai tiktu vaļā no tām maksām iknedēļu vajag sameklēt tos pakalpouma sniedzējus mobilalā un atslēgt '' izņemt ķeksīti'' tāpat kā tika pieslēgts.Ja netiekat galā pats tad dodaties pie operatora un zinošs darbinieks to varētu izdarīt.