Tele2 - Sliktākais serviss
Klientu serviss ir tāds kā piemērs kā nevajadzētu būt.
Liekas ka tur strādā personas ar divu klašu un deju kursu izglītību - prasīju kāpēc atkal pakalpojums nedarbojas - atbildē saņēmu pārmetumus kā es runāju (saprotu ka tamlīdzīgus jautājumus nedrīkst uzdot) - un beigās vēl atslēdza sarunu, jo uzdevu jautājumu kad beigsies manas līgum saistības lai varētu pamest šo " kompāniju".
Vai tas bija mēģinājums noturēt klientu!
Komentāri (3)
Cik idiotiski un toksiski vajag žvankstēt, lai klientu konsultants apsauktu un noliktu klausuli. Tās 2 klases un deju kursi, manuprāt, ir sūdzības autoram.
No turienes jau sen labākie speciālisti ir prom.Palikuši tikai du...psīlīdeji augstākstāvošiem un daudz nejēgas hotlainā.Taču tas jau notiek pie katrs no mobila operatora un ne tikai.Arī pie TV un interneta provaideriem tas pats- arvien zemāks zināšanu un apkalpošnas līmenis.Kapēc tā notiek var palūkoties uz to,kas notiek apkārt valstī un pasaulē...
Tur pieņiem pec blata skolas apsolventus!