www.sudzibas.lv Tele2 Pakalpojuma izbeigšana, rēķins

AtrisinātaTele2 - Pakalpojuma izbeigšana, rēķins

Sveicināti. No Tele2 pakalpojumiem vēlējos atteikties apmēram Maija sākumā/vidū. Rakstiju vēstuli iekš mans.tele2.lv, saņēmu atbildi ar piedāvājumu saglabāt numuru. Vēlreiz atteicos un paziņoju ka vēlos atteikties no pakalpojumiem - tiku ignorēts. Saņēmu kārtējo rēķinu. Turpināju rakstīt un iebilst. Sūtiju e-pastu 6. Junija. Tagad saņemu atkārtoti rēķinu par pilnu maija mēnesi un par periodu līdz 14. Jūnijam. Kādēļ man būtu jāmaksā par tele2 neprofesionalitāti? Vairāk kā mēnesi tele2 nepārtrauca pakalpojumu no paziņošanas brīža, centās piedāvāt numura saglabāšanu, ignorēja manas vēlmes, un beigās pieprasa man atmaksāt šo laika periodu ko viņi novilcināja! Uzskatu ka man būtu jāmaksā tikai par Maija periodu līdz es paziņoju ka vēlos atteikties no pakalpojumiem. Sim karte jau krietnu laiku pirms paziņošanas brīža nav izmantota (tamdēļ izlēmu atteikties no pakalpojumiem). Sakarā ar to ka vairs nav piekļuves mans.tele2.lv kontam vēstulēm vairs nav pieejas, tapēc varu pievienot tikai e-pasta saraksti.

Ar cieņu, Mārtiņš

08.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Martins Martinkus 08.07.2020

Sazinājos ar Tele2 telefoniski. Izskaidroju situāciju un rēķins tiks kompensēts.

Komentāri (1)

M Martins Martinkus 08.07.2020

Sapratu ka ar rakstisku saziņu neizdosies neko atrisināt, zvaniju uz tele2. Izskaidroju situāciju un rēķins tiks kompensēts. Sūdzību var izdzēst/ atzīmēt kā atrisinātu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes