Tele2 - Nesaprotama kredītreitinga sistēma
Bijām ar sievu uz tele2 centru, lai iegādātos kārtējo jauno ierīci. Informācijai - 3 gadi rēķini tiek maksāti bez nevienas dienas kavējuma,2 iphone katrs pa 800 eur tika izmaksāti pilnībā. Tika paņemta vēl trešā ierīce kura maksājas jau 7 mēnešus. Domājām paņemt sievai iphone, skatījāmies pirms 2 mēn iemaksa bija tuvu 300 eur, šodien atnācām uz centru nu jau jāliek galdā 600 eur iemaksu, mazliet apstulbām, jo klāt nekas nav ņemts, bet 300 eur klāt vēl ir pienācis. Būtība ir tāda tu vari ņemt 10 ierīces uz nomaksu, izmaksāt viņas, būts labs un pūkains, bet kredītreitings nevis uzlabojas, bet pazeminās, viss iet uz otru pusi. Nezinu kāpēc tā bet tāds viņiem acīmredzot algoritms. Beigu beigās saņēmām savu iphone 11 pro, bet nu jau citā kompānijā... Ierīces nākotnē tele 2 netiks ņemtas, nav jēgas izmaksāt tehnikas, maksāt rēķinus ja tev palielinās iemaksas summas. Sajūta tāda kā esam kaut kādā creditreform sarakstā.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (5)
Protams, ka esi riska klientu sarakstā. Maksātspējīgi klienti tik daudz ierīces, kuras būtībā atļauties nevar, kredītā neņem.
Sūdzība vēl būtu saprotama, ja tie nebūtu 1000 eiro aifoni, bet šajā gadījumā..
Kredīt reitings ir katra uzņēmuma iekšēja lieta un nevienam jums nekādi skaidrojumi nav jāsniedz, kāpēc tā un ne savādāk. Katrs uzņēmums veido savu klientu izvērtēšanas metodiku, atbilstošu savam redzējumam.
Ja kas nepatīk, ej un pēc citur, nevis te pārgudri spriedelē vai esi labs vai slikts.
Sāksim ar to, ka tev ka klientam ir tiesības zināt kas un ka notiek, tās ir patērētāju tiesības! A otrkārt šis saits ir tam domāts lai izteiktu savas domas par jebkuru firmu, ja tev nepatīk tas tad tinies no šīs vietnes un vairs neatgriezies!
Pilnībā piekrītu Jums! Esmu jau 15 gadi Tele2 klients un jo tālāk mēs ejam jo tālāk darās briesmu lietas!