www.sudzibas.lv Tele2 Nepamatoti atstāj bez sakariem

Tele2 - Nepamatoti atstāj bez sakariem

Labdien.Esmu Tele2 klients nu jau ,aptuveni,20gadus.Nekad,šo 20gadu laikā,nēesmu palicis ne pārādā,nedz arī kavējis maksājumu!Tas tā-ievadam,lai saprotat kāpēc esmu šokā.
Šā gada 11.novembrī no pl.12-30,aptuveni,...pazūd internets,Zvani un sms strādā,bet internets neiet...restartēju telefonu,izņemu sim karti notīru utt...čakarējos līdz pl14...Uznāk dusma,zvanu uz Tele2..Tur,atbild jauneklis..apskata un paziņo,ka no tele2 puses viss ir ok..un lai es nomainot savu veco telefonu utt..plosos atkal stundu,restartējot utt...zvanu atkal uz tele2...paceļ krievu izcelsmes operatore,jau sarunas sākumā saprotu,ka zvans ir nolemts bezceribai...Nekļūdijos.Viņa man paziņo,ka vienīgā izeja-brauciet uz tele2 centru.Paskaidroju,ka man lidz tele2 apkalpošanas centram ap25km...vienā virzienā...Nu..ko darīt,sakarus vajag kā ēst.Negribīgi-bet braucu...
Otrā sērija..Nonāku tele2 centrā,izstāvu rindu..un stāstu kas par bēdu..Nabaga meitene mokās,rokās,njemas utt..nu nekā.Astotais pasaules brīnums.Tikmēr,rinda aiz manis,pieaug tā ka prieks.nostāvējis 1,5 stundu...neizturu,zvanu atkal uz tele2(zvana laikā atrodos vēl tele2 apkalpošanas centrā)Atbild jauneklis,un gana ātri paziņo,ka..neko tur neizdarisim un lai pat nemokamies,jo tur ir tehniķu kļuda,ko nevar atrisināt ātrāk par pirmdienu...Es viņam jautāju-a ko man darīt../?Atbilde-NEKO..gaidiet pirmdienu.!
KOPSVAVILKUMS-Telefoniski runāju ar 5operatoriem,Divas reizas nācās braukt uz tele2 centru,zaudēju savas brīvdienas laiku no pl.12-00-lidz19-30 un...nekāda rezultāta!Ja tele2 operators man būtu jau sākumaā pateicis,ka tā ir sistēmas kļuda un nav iespējams neko izlabot...nebūu es braucis uz tele2apkalpošanas centru...Kā man aizstāvēt savas tiesibas!Kur man iet,kur rakstīt lai beidzot būtu kaut kāda jēga?!

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 13.11.2017

Mums žēl, ka šāda situācija ir notikusi. Nosūtījām ziņu lietotājam Edžus Teterovskis, lai precizē nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.

Papildināts EdžusTe 13.11.2017

Tele2 man atsūtīja e-pastu... No nākamā rēķina iedodam jums atlaidi 5eiro!Prātam neaptverami!klientam,kurš tele2 nolaidības pēc,nācās bezmērķīgi noziedot 7,5stundas sava brīvā laika(svētku dienā),iztērēt degvielu 150km,lai vairākkārtīgi brauktu uz tele2 apkalpošanas centru,nobojātie nervi un reputācija bērnu priekšā pat netiek pie rēķināta...PAR 5eiro?!?!?!Tā jau ir ņirgäšanās...es protams..atteicos!neuzskatu, kā es esmu tik LĒTS..paldies Tele2,par sabojātajiem svētkiem...un brīvdienu trilleri!

E

Komentāri (5)

Ventilators 14.11.2017

Protams žēl un žēl, ka kasos. ~25kmx 4reizes.. galīgi nesanāk 150km

E EdžusTe 14.11.2017

Vērīgs tele2 fans...pieskaiti vēl šodienas 50km,jo jāatdod interneta rūteris kas tika paņemts testa režīmā...

I Ieleja 14.11.2017

Esmu par šī klienta sūdzību! Jo visi operatori, laiž luni, ja kas. Pilnīgi visi, kas ir Latvijā. Jau vairs nav neviena , tā labākā, pie kura palikt. Pat nezinu. Gribētos atkal jaunu konkurenci, bet tas mazajā Latvijā nav iespējams.

N NormundsNīdējs 16.11.2017

Nu a kam tagad viegli :(

MacBeton 23.11.2017

Padebīlam sūdam internetu nevajag.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes