Tele2 - Mājas internets
Labdien!
Lieta tāda. Mēs vēlējāmies atteikties no mājas interneta, jo te viņš gāja, te nē.
Piezvanījām uz tele 2 viņi teica, ka atsūtīs meistaru, kurš uzliks antenu un ja tad neies, tad mums apsolīja, ka varēsim lauzt līgumu un netiks piemērota maksa par līguma laušanu.
Atbrauca meistars, secināja, ka ka internets tiešām neiet un uzliekot anteni nekas nemainās.
Meistars teica, ka uzrakstīšot par šo problēmu un mēs droši varot doties uz tele 2 centru aizvest iekārtu.
Tele 2 centrā lika rakstīt iesniegumu par to, ka mums viņš neiet. Mēs esam ļoti vēlu zvanījuši par to, ka internets neiet. Mēs kādu mēnesi turējām viņu neieslēgtu jo nebija jēgas un nebija laika, lai sazvanītu un sauktu meistaru. Kad bija brīvs zvanījām un kārtojām.
Ļoti pabrīnījāmies par šādu attieksmi pret klientiem, uzrakstījām iesniegumu un gaidījām.
Vakar atvērām ikmēneša rēķinu.
Par to, ka mums neiet viņu pakalpojums (kuru mēs "izmantojām"apmēram 4 mēnešus) mums vajadzēja samaksāt pāri pa 50 euro.
Skaists žests no tele 2.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (1)
Pieriebusies tie neliesi...