Tele2 - Krāpšanās
Samsung Galaxy3 2017 pēc 2 mēnešiem un 3 nedēļas izslēdzas ar 53% un ieslēgt nevar un nelādējas viss ekrāns melns. Tele2 darbiniece arī nevarēja ieslēgt un uzlādēt un tika nosūtīts uz MTTC remontu displeja maija. Šodien atnāk e-pasts no Tele2,ka ar tel. viss esot kārtība. Tā ir tīra krāpšanās no Tele2 uzņēmuma kurš pārdod klientiem bojātus telefonus un nevēlas nest nekādu atbildību.
Situācija šobrīd jau ir apzināta un tiek izskatīta.
Komentāri (9)
ko lūdzu? par ko ir sūdzība? vai tad atdeva un nestrādā - cik saprotams, vēl ne
Telefons ir veikala un varot iet pakaļ,bet krāpšana ir par to,ka uzņēmums pārdod bojātu preci kura plīst jau pēc nepilniem 3 mēnešiem un darbiniece arī nevarēja ieslēgt un uzlādēt,bet šeit atraksta,ka viss esot perfekti. Ja telefons būtu bez defekta,tad arī nebūtu tādu problēmu.
Iphone jaunākais atjauninājums telefonu slēdz ārā pie 35% un vairs ieslēgt nevar, jālādē līdz pilnam un tad var lietot. (IOS problēma nevis visu uzņēmumu, kas pārdod Iphonus)
Lenovo Yoga tab3 3 Android atjauninājums trešais pēc ieslēgšanas nobeidz austiņu ligzdu un ir nepieciešama aplikācija, lai varētu skaņu pārlikt uz austiņām, jo automātiski vairs nepārslēdzas, kad austiņas pievieno (jau kopš 2016 gada sākuma - labojumu nav un visticamāk nebūs) Arī Android vaina nevis visu uzņēmumu, kas pārdod planšeti.
Es nedomāju ka TELE2 ražo telefonus.Krāpšana būtu ja viņi Jums atteiktu remontu.Vienmēr jebkam pastāv ražošanas brāķa procents.
Tas būtu tāpat kā veikalā nopirkt sāļos riekstiņus iepakojumā, atverot konstatēt ka sāļš nav un vainot veikalu, jo nav degustēta visa saņemtā partija.
Veikala pārdevējs nevarēja ieslēgt un uzlādēt,bet nododot garantiju remonta viss esot kārtībā. Tehnika un ēdiena salīdzinājums ir divas dažādas lietas. Bet,tā jau ir Latvijā kur likumi tikai un taisnība ražotajiem un pārdevējiem kas preci pārdod un uzņēmumu,bet parastajiem mirstīgajiem nekāda teikšanas. Cita Eiropas valstis tā nenotiek un tiek konflikts rindiņa tā uzreiz uz vietas,bet šeit vēl darbinieks ir nelaipns un pasaka ka neko viņi nerisina.
Tāpēc ir iPhone razotaja garantija 1 gads un ja kādas problēmas ar iPhone tad arī viss tiek risināts pirmo gadu iPhone centra. Ir cilvēks pazīstams kas strāda uzņēmuma kas saistīts ar telefonu pārdošanu un ir tāds likums,ja līdz 6 mēnešiem telefonam ir kāds defekts tad kompānijai jādod jauns vai līdzvērtīgs. Defekts bija un ir,bet viņi nevēlas to atzīt rakstiski,jo tad viņiem jāpiešķir jauns telefons kuru nu ļoti nevēlas. Ja jums tā būtu ar jaunu telefonu pēc nepilniem 3 mēnešiem nu nezinu kādu dziesmu jus dziedātu. Un vēl par viņu jāmaksā 21 mēnesis. Tas nav 1€ bet tomēr pāris simts €. Ir likumi ir konstatēti fakti un ir jācīnās.
Nav kaut kur pilnmēness tuvumā, ka cilvēkie iet sviestā?
Trīs mēnešus lietoji telefonu bez problēmām, kaut kas aizgāja greizi - viss, katastrofa! Krāpnieki!
Nopietni?!
Tehnikai bija, ir un būs lūzt. Agrāk vai vēlāk. Patīk Tev tas vai nepatīk. Un nav normāli, kad cilvēks uzreiz, piemazākās problēmas, visu pieprasa mainīt nost! Sviests un stulbums. Domāšanu bišķi jāsakārto!
patērētāju domāšana!
Baigaa katastrofa... feisbuka nevar pasedet aaaaaaaaaaaaa
Varbūt Tev katastrofa,ka visa Tava dzīve paiet fb.
Bet,tas telefons tika dāvināts mammai un viņa atšķirības no dažiem labiem indivīdiem-fb nav visa dzīve un nezin kas tas ir. Bet,ka jau skaudīga,dzēlīga latviešu tauta nevar meli aiz zobiem paturēt,lai neizplautu ko stulbu.