www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana,melošana un apsolījumu neveikšana

Tele2 - Krāpšana,melošana un apsolījumu neveikšana

5 fabruāri izteicu vēlēšanos atteikties no tele2 interneta, uzzvanot tehniķim, uz ko viņš pateica ka no šodienas internets būs atslēgts, atslēdzām mājās viņu, ielikām kastē un aizmirsām, gaidot rēķinu par pusotru mēnesi, kurā mēs lietojām šo internetu, no tele2 puses nebija nekādu vēstuļu un t. T, vismaz par to ka internets tika atslēgts. Jaunajā mēnesī atnāk rēķins, bet nevis par pusotru mēnesi bet par veseliem 2 Mēnešiem, bet nu, tas ka mēs to internetu vairs nelietojām mēnesi, tas nevienam protams neinteresē, nu lūk, uzzvanot 2 reizi tehniķim un izstāstot šo situāciju, viņš pasakot ka nekas nav atslēgts, un ka notika kaut kāda mistiska kļūda, ka viņš atslēgs interneta pieslēgumu un atsūtīs jaunu rēķinu ar pārrēķinu, lai mēs samaksātu par pusotru mēnesi, respektīvi par to laiku kad tiešām internets bija lietots, galu galā rēķins nebija atsūtīts vispār, vispār pat nebija nekādu ziņu, un vienā dienā atnāk vēstījums no creditreform, sanāk ka klientam rēķins nebija izsūtīts, bet toties creditreformam atsūtīts bija, ideāli. Zvanot atkal 3 reizi jau klientu apkalpošanas dienestam, neko informatīvu mēs nedzirdējām, izņemot to ka maksāt rēķinu vajag laicīgi, bet bļāviens, kā var maksāt rēķinu ja viņš tev pat nav? !
Sanāk ļoti laba shēma, davaj neatslēgsim internetu, nepateiksim par to un sūtīsim uzreiz pa taisno uz creditreformu, ģeniāli, vai ne? Ļoooti skumji ka tā rīkojas visiem mīlētākais tele 2 ar saviem klientiem, kuri visus savus pakalpojumus izvēlējās tikai tur. Paldies.

15.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 16.02.2020

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 17.02.2020

Esam sazinājušies ar klientu, atbilde sniegta.

W

Komentāri (3)

BondsBonds 15.02.2020

Uzvanot tehniķim? Tā kāda Džinam līdzīga persona? Ir jāpārtruac līgums atbilstoši kā paredzēts to pārtraukt,nevis pazvanīju Džinam.. Otrs, tavs iedomātais pārrēķins nebija, bet par ko? Oriģinālais rēķins bija un līgums pārtraukts netika.

W what77 15.02.2020

Kādam Džinam? Jūs tekstu lasījāt? Un otrkārt, tas džins pateica ka būs jāmaksā jaunais rēķins nevis veicais , jo viņi taisīs pārrēķinu , kas nav saprotams?

BondsBonds 15.02.2020

Ieliec kastē un aizmirsti..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes