Tele2 - Krāpšana un slikts serviss
Cilvēki, nevienam, pilnīgi nevienam neiesaku būt klientam tele2! Maz par to, ka tele2 krāpjas ar telefoniem, pārdodot lietotus jauna telefona vērtībā, klientu apkalpošanas serviss ir šausmīgs! Kartējo reizi iesniedzot iesniegumu tele2 kompānijai, tiek liets atbildes vēstulēs kārtējais ūdens, nekādu dokumentu faktu pierādīšanai nekad nav. Nopirku telefonu, kas izrādījās ar ražotajā defektu, tele2 nomainīja uz ''jaunu''. Arī darbiniekiem tele2 būtu ieteicams iziet klientu apkalpošanas kursus! Raitis gerkāns savu darbu ar klientiem neizprot, tik nevīžīga attieksme pret klientiem nav pieļaujama!
Komentāri (8)
A kaa juus varat pieraadiit,ka telfons jau ir lietots?
Visu Apple produkciju pēc S/N ir iespējams parbaudīt, kad ierīce ir tikusi aktivizēta
Aktivizējot APPLE ierīci, automātiski ieslēdzas garantijas atskaites laiks-1 gads no ražotāja puses.
Te nu jāatzīst, ka Jutai ir taisnība. Fuj Tele2.
Jebkurā veikalā, BITE, LMT, LATTELECOM Jums nevērs vaļā APPLE produkciju, lai to varētu vienkārši apskatīt un,ieslēdzot ierīci, izmēģināt! Tadam nolūkam veikalā ir speciāls apskates stends ar jaunāko telefonu modeļiem.
Tele2 pakalpojums- internets un televīzija visu laiku nejiet un karās neko pilnībā normāli nevar apskatīties.
Man gan manā klātbūtnē, pērkot jaunu ierīci, atvēr kastīti, apskata, iedod rokā paturēt, lai pārliecinātos par tā izskatu pirkšanas brīdī, ieliek sim karti, pārkopē kontaktus. Ja Jums gadījās tāds darbinieks, tad tas ir vnk tāds cilvēks pats par sevi, kurš nevar strādāt ar cilvēkiem. Itkā Maxima vai Rimi pārdevējas ir laipnākas par visiem.
Tas ir jebkurā veikalā, kur Jūs pērkat elektroierīci, kad kastes tiek atvērtas un pārbaudītas tās saturs.Pārtikas veikalā pat gaļu un dažus citus izstrādājumus ļauj nogaršot uz vietas, kuras ir uzgriežamas. Vienkārši jāmāk komunicēt. Pati vairākus gadus biju pārdevēja, un teikšu to. Jūs klienti esat vairākumā galvas kaut kur iespieduši.