www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana un slikts serviss

Tele2 - Krāpšana un slikts serviss

Tele 2 no bērna telefona iekasē naudu par kaut kādu maksas saturu, par kuru paši neko nezin.
Vienīgais ko viņi iedd ir telefona nr. , kā ar viņiem sazināties. Par naudas atgriešanu arī neko nizin, kā vienīgais tas, ka jāzvana uz nummuru ko iedeva un jāmēģina vienoties ar viņiem. Uz telefona nummuru atbild tikai automātiskais atbildētājs. Atrodot maksas satura mājas lapu tur strādā tikai pirmā lapa, ne "Term Of Use", ne "privacy policy " nestrādā. Nekādu informāciju par maksas saturu nav https://islandmob.com/

09.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 10.10.2019

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

J

Komentāri (8)

O Otis 09.10.2019

Bērns kaut ko saspaidījis, bet tagad Tele2 vainīgs. Klasika.

B Baigais Ezis 09.10.2019

Tele2 nav vainīgs, bērns spēlītēs naudiņas un bonusus pērk. Mans brālis tāpat mammai 200€ rēķinu sataisīja, bet lmt, tā nav operatora vaina.

J Jānis**** 10.10.2019

Ja runa iet par google Play, tad tu vari izmantot, atteikua tiesības un atteikties un viss kārtībā, bet šeit runa iet par tādiem ar kuriem tu pat nevari sazināties un izmantot savas ateikuma tiesības.

J Jānis**** 10.10.2019

:D:D tiešsaistes pirkumiem Latvijā darbojas atteikuma tiesības, bet Tele2 sadarbojas ar tādiem ar kuriem šo nevar izdarīt un kuriem pat mājas lapā nav nedz noteikumi, kas un kā. Līdz ar to Tele2 ir uzskatāms oar krāpnieku.

O Otis 10.10.2019

Tiešsaistes pirkumi. Konkrētāk?

Pacco_al 10.10.2019

Atteikuma tiesības neattiecās uz satura pakalpojumiem, tika jau nu vajadzēja saprast.Un naudu neviens par nomirušajiem virālajiem dzīvniekiem, vai nokaltušām virtuālām rozēm neatmaksās.
Ja vecāks nevīžo izrunāt šādus jautājumus ar bērnu vai ja bērns "neko nezina" (kā vienmēr) un neuzliek kontroles rīkos - tad nākas maksāt par savu stulbumu.
Laba mācība nākotnei. Un operatoram nav jākontrolē, ko kurš pasūta un pie kā.

L LVL 10.10.2019

Bīdam tālāk tēmu

После ввода номера телефона и при успешной активации вам на телефон поступит нетарифицируемое SMS-сообщение с короткого технологического номера 1818 об активации подписки.

Списание денежных средств за пользование услугой производится на ежедневной основе

K kirpich 21.10.2019

Ничего не скачивал. Пришло смс с номера 1881 pakalpojumam MSM 0.99centas nedela. И ZZ ничего не знает типа мы тут не приделах и с этого не получаем доход. Ложь и мошенничества.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes