Tele2 - Krāpšana
Biju laicīgi sazinājies ar tele2 lai atslēgtu man internetu, jo pārvācos dzīvot uz citu valsti. Teica viss būs ok, atslēgs ar 1. Datumu... Atslēdza dienu vai 2 vēlāk. Domāju viss ir nokārtots. Pēkšņi atnāk "neapmaksāts rēķins" par to mēnesi. Mēģināju kontaktēties ar viņiem, bet uzvedās it kā neko nezinātu - vajag klienta numuru un līguma paroli. Klienta numuru nevaru iedot jo vairs neesmu klients (izdzēsuši manu profilu) , un līgumu loģiski ka neņēmu līdzi pārvācoties. Runājot at viņiem laikam jautājumus nevar uzdot, jo jānes iesniegums uz tele2 centru lai kaut ko risinātu... Diemžēl Vācijā tādu nav. Nekad mūžā vairs neizmantošu tele2 pakalpojumus. Pretīga attieksme pret klientu. Un šis nav vienīgais atgadījums.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Komentāri (1)
Sliktas attieksme pret klientu un nav pretim nakoši.jaunu telefonu sūtot divreiz uz remontu tā pati problēma joprojām pastāv.