Tele2 - Krāpšana
Septembrī tika iegādāts bērnam pirmais telefons un pieslēgts tarifs '' zzjuniori'', kas sola 100 min sarunām līdz šīs minūtes beidzas. Rēķins par oktobri 50,34! Iegādājoties šo tarifu netika sniegta nekāda informācija par to, ka šīm minūtēm beidzoties, var turpināt runāt, tikai tarifs sasniedz € 0,11 / min. Tika saņemtas sms, tiklīdz šīs minūtes beidzās, bet loģiski, ka bērns šīs sms nelasa jeb nesaprot. Uzskatu, ka šī ir apzināta krāpšana.
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (32)
Šī nav apzināta krāpšana, bet gan paša nespēja kontrolēt savu bērnu. Vai bija norunāts pieslēdzot šo tarifu ka vairs nebūs iespējas pazvanīt? Ja nē, tad pārdzīvo par paša kļūdu
Nē, bet netika arī pieminēts ka un cik jāmaksā kad šīs minūtes beidzas. Uzskatu, ka ir pienākums informēt par kautko tik būtisku. Neviens taču negrib maksāt 50 e par to, ka bērns ar vecmāmiņu aizrunājas..
Ir pienākums, piekrītu, bet tāpēc arī viņi dod līgumu izlasīt. Protams ka nepieminēs to atsevišķi, jo savādāk cilvēkiem zustu vēlme ņemt šo pieslēgumu un zinot Latvijas uzņēmumu politiku, labāk kādu appist nekā cilvēciski izrunāties
Iedomājaties situāciju, kad minūtes beidzas - bērns vairs nevar piezvanīt un notiek kaut kāds negadījums. Un kas atkal būs vainīgs? Atkal Tele 2, jo lūk atslēdza, vai tad nevarēja turpināt atļaut zvanīt par papildus maksu?
Cik situāciju tik "pareizo" viedokļu.
Ērtāk bija pieslēgt bezlimitu zvaniem un sms un atslēgt mobilos datus. Plus tam neņemt bērnam pieslēgumu. Loģiski, ka tiks pārtērēts.
Nu jau ir pieslēgti bezlimita zvani..
"loģiski, ka bērns šīs sms nelasa jeb nesaprot." nu juus gan, bet apieties ar telefonu un runaaties paari limitam gan saprot ? ;D Man shkjiet taa esat juus,kas neprot lasiit noteikumus un paskaidrot savam beernam, kaa shis piesleegums darbojaas!
Jūs neizlasījāt kārtīgi tekstu. Paskaidrošu- runa iet par to, ka netika sniegta informācija ka un cik būs jāmaksā kad tiks pārsniegtas minūtes.
Atvainojos, bet pieļauju, ka parakstot līgumu pat neiedziļinājāties tajā. Viss sākas un beidzas ar ''visu zinu.. jā, jā, jā''. Gan jau arī kāds konultants par to bija jūs informējis, bet jūs to palaidāt gar ausi. Apzinīgs cilvēks būtu uzriez painteresējies pats par tām blakus izmaksām, jo dzīvē var visādi gadīties. Un es tā saprotu ,ka internetu arī protat izmantot, tāpēc arī tur par visiem tarifiem var atrast informāciju.
Šīs situācijas, ka cilvēki kaut ko steigā paraksta, bet pēc tam sāk čīkstēt, ka itkā apčakarēti vairs nav oriģinālas.
Bezlimita arī nekādi dārgie nav ,ja internets nav nepieciešams.
Kāda ir jēga no jūsu "gan jau"? Bezdarbības spriedelēšana
Un kāda ir jēga no jūsu sūdzības, ja varējāt uzreiz visu noskaidrot līdz sīkumam pie konsultanta, un izvēlēties piemērotāko tarifu ? ;)
Darbiniekiem ir jāsniedz šāda informācija, jo viņi ir tie kas pārzina šīs lietas no A-Z, nevis klients, kurš nespēj iedomāties pilnīgi par visu noskaidrot
Jūs slēdzat līgumu, jūs parakstat dokumentu. Ar parakstu jūs apstiprinat ,ka piekrītat līguma noteikumiem. Atrunas, ka ''klients, kurš nespēj iedomāties pilnīgi par visu'' šeit nebūs vietā. Tas nav pārtikas veikals, kur nopērkat maizi un uzreiz varat aizmirst par konkrēto darījumu. Patreiz izskatās, ka jūs pati/s neesat bijusi gluži ieinteresēta/s , lai noskaidrotu līguma balkus izmaksas. Tas ka visam ir jābūt no A-Z, tas ir pašsaprotami, bet tik bieži cilvēki paši nepievērš uzmanību citu teiktajam, ka te arī rodas ''sūdzības''.
Tas būtu loģiski, ja klients arī pats izrāda interesi un savas prasības nostāda, lai pakalpojuma sniedzējs spētu piedāvāt piemērotāko pakalpojuma tarifu. Tagad atliek tikai secināt ,ka viss ir noticis uz ātru roku, parkasts uzmests, ne acis, ne ausis kaut ko redzējušas, dzirdējušas, un pēc mēneša zili brīnumi.
Bērnam vismaz pateicāt, lai nezvanās stundām ilgi, jo ir tikai 100 minūtes zvaniem ?
Ielieciet savu telefonu kastītē(ja tā ir saglabāta) un aiznesiet atpakaļ uz to vietu kur pirkāt. Jums nedrīkst piederēt telefons, Jūs esat pārāk lētticiga
Jā, es esmu lētticīga. Vienkārši sašutums par summu. Gribu, lai viņi visus mutiski brīdina par tarifa detaļām
Varbūt vēlējāties, lai līgumu jums visu izlasa priekšā?
''Tika saņemtas sms, tiklīdz šīs minūtes beidzās, bet loģiski, ka bērns šīs sms nelasa jeb nesaprot. ''
Citas lasa , bet šo pēkšņi nelasija? Te nu tieciet galā ar pašu bērnu, kurš laicīgi jūs neinformēja par to ,ka saņēmis šādu sms, lai jūs varētu uzreiz noskaidrot kādas ir zvanu izmaksas tālāk. UN, patiesībā noslēdzot to līgumu arī uzreiz bija viss jānoskaidro.
Žulti izgāz citur. Vienkārši piezvanīt un izprast tele2 sms par tarifu maiņām ir divas dažādas lietas.
Žults jau patreiz no jums nāk par pilnīgi neko ;) ! Tele2 nu tik tiešām nebūs pie vainas, ka jūsu bērns nav laicīgi jums atrādijis to sms. Vai ne tā ? VAI NE TĀ? (hihihi)
(hihihi) tik tiešām
Piemēram bites majaslapā var sekot nummuram cik ir norunātas minutes cik sms un kads ir datu apjoma patēŕiņš
Tāpēc es saviem bērniem pārgāju uz priekšapmaksu,lai nebūtu nekādu pārsteigumu.
Vienkārši audziniet savu atvasi nevis sūdzaties. Vienmēr kāds vainīgs nevis paši.
Audzini labāk sevi. Audzināti cilvēki nemāca kā jāaudzina sveši bērni. Runa nav par audzināšanu, bet par to, ka darbinieki nebrīdina par lietām
Ir laiks iemācīties ka būt mātei nav attaisnojums itin visam un sīkpirdim ir arī pienākumi, nevis tikai tiesības.
Interesanti, kurš "konsultants" šai radībai parādīja šo mājas lapu un ieteica uzrakstīt sūdzību? Dažiem "vecākiem" smadzeņu trūkums ir tik izteikts, ka slikti paliek iedomājoties, kādu gurķi viņi izaudzinās.
Visi tarifu plāna ZZ JUNIORI nosacījumi ir minēti ZZ majaslapā, taču lai tos izlasītu, acīmredzot, prāta nepietika. Toties lai sameklētu, šo lapu un pačīkstētu par savu aprobežotību publiski - bija pietiekami.
Malacis. Proti nosaukt cilvēku par radību un ielikt iekavās vārdu "vecāki", mēģinot aizskart. Tāda sāpe dzīvē, ka pietiek laiks izlikt to nepārdomātos, aizskarošos komentāros. Sapļaks
Termins ' vecāki' nozīmē ka šamējie mācīs cukurdupsi kaut kam labam un gaišam, nevis tikai būt Latvju cietējam. Saki Es, nevis mani, un varbūt kādreiz Veiksme iečurās arī Tavā spainītī
"Malacis." - jā, man ir divas acis, viena labajā malā, otra kreisajā.
"Proti nosaukt cilvēku par radību" - es nevienā teikumā neesmu mēģinājis apvainot cilvēkus, pielīdzinot tos tev.
"un ielikt iekavās vārdu "vecāki", mēģinot aizskart." - vecāku jēdziens nenozīmē tikai paplest kājas un izspiest pēcnācēju, to pat dzīvnieki var.
"Tāda sāpe dzīvē, ka pietiek laiks izlikt to nepārdomātos, aizskarošos komentāros." - jā, atsevišķu indivīdu trulums un aprobežotība tiešām ļoti traucē dzīvot. Mani komentāri ir pārdomāti un aizskaroši tikai šīs kategorijas organismiem.
"Sapļaks" - jauks paraksts :D
Tev gan ir šaura domāšana, spriešana par citu dzīvēm, vāji! Lai tev vairāk veicas dzīvē, sapļak, man nav tik daudz laika kā tev
Izsaku līdzjūtību augstāk-komentētājiem, kad Jums būs bērni, tad, varbūt, sapratīsiet šīs sūdzības jēgu, bet līdz tam smadzenēm vēl ir kur augt!
Kā man patīk šie mierpilsoņu teksti - mani neviens neinformēja. Tā vien gribās pateikt - Tu ko stulbā aita nejēdz atvērt pilnu tarifa tekstu un izlasīt par visām pārējām maksām?
Padomāt loģiski, a kas tālāk, laikam smadzeņu nepietiek?
Līgumi ir jālasa, nevis jādirš," es taču uzticējos" kam tu uzticējies, ja nemaz nezini par ko ir runa. Tas, ka tu iedomājies, kā tam vajadzētu būt skaties no tava šaurā skatu punkta, nu nemaz nenozīmē, ka tā tas arī būs.