Tele2 - Krāpšana
Oktobra mēnesī tele2 mājaslapā sava pakalpojuma uzstādījumos veicu korekcijas lai atteiktos no ierīces apdrošināšanas. Tomēr saņemot rēķinu konstatēju ka atkal jāmaksā par apdrošināšanu no kuras jau biju atteicies! Sazvanoties ar operatoru nesaņēmu skaidru atbildi par radušos situāciju, tikai versiju ka kāds vēlējies lai pats piezvanu. Gala rezultātā man jāmaksā vēlreiz, nekādu kompromisu kompānija nepiedāvāja. Negodīgi ir tas, ka no savas puses visu izdarīju lai atteiktos no pakalpojuma, bet tele2 kompānijas vainas dēļ lieki jāmaksā. Rēķins nav liels-3,98 eiro, bet šādā veidā apkrāpjot pāris simtus klientu sanāk iespaidīga summa.
Komentāri (2)
Rēķins atnāca proporcionāli par dienām no 1 līdz kuram attiecaties ……
Nē rēķins bija par pilnu mēnesi.