AtrisinātaTele2 - Krāpšana
Esmu ilggadējs Tele 2 klients. Vakar brālim papildināju zz kontu caur internetbanku. Divas reizes par 5.00 euro un vienu par 1.50. Tā arī nauda vēl nav ienākusi, bet no bankas konta nauda ir nonemta. Agrāk tādu problēmu nebija. Ne pirmo reizi papildinu konta bilanci brālim attālināti. Ir visi bankas apstiprinājumi. Ceru uz ātru šīs situācijas noskaidrošanu. Gaidu atbildi!
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Es tagad uzzinu, ka no 15.12.2020 nevarēs papildināt kredītu caur seb internetbanku, lai gan 16.12.2020 un 17.12.2020 es tele2 mājaslapā veicu maksājumu par kredīta papildināšanu. Kur ir loģika? Vai tiešām tā ir krāpniecība? 13 euro nav liela summa, bet tomēr. Man ir visi pierādījumi screenshots.
Labdien!
Šī nauda 3 darba dienu laikā Jums tiks atgriezta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu. Ja 3 darba dienas jau ir pagājušas, tad aicinu Jūs pārbaudīt Jūsu bankas izrakstu par naudas ieskaitīšanu, ja naudas tomēr nebūs, aicinu Jūs sazināties ar mums atkārtoti, atsūtot maksājuma uzdevumu uz [email protected] , lai šo situāciju varam atrisināt.
Jauku dienu,
Ar cieņu, Tele2.
Paldies. Nauda ir ienākusi kontā. Prieks par ātru situācijas risināšanu.
Komentāri (1)
80000607 vai 1688 piezvanot viniem, atrak uzzinatu atbildes uz saviem jautājumiem.