Tele2 - krapnieki
Dažas dienas atpakaļ pēkšņi pazudatelefonam zona, domāju gļuks kārtējais, taču visas dienas laikā tā arī neparādījās. Ievietoju citu karti savā telefonā viss kārtībā zona ir, taču manu karti liec kur gribi zonas nav.Piezvanīju uz ZZ izziņām viņi apskatījās un teica ka nekas nav nobloķējies, tātad ar čipu kaut kas nav kārtībā. Vakar tieši tāpat notika ar mana drauga telefonu, pēkšņi zona pazuda un neatjaunojās. Nevar būt taču ka tā ir čipa vaina, vai tad būtu tāda sakritība.
Vai vēl kādam ir šāda problēma novērota pēdējā laikā??
Komentāri (3)
Tas vienkārši ir prātam neaptverami, kāda patvaļa notiek Tele2 kantorī! :(
Ievads (esmu biznesa klients viņiem): 05/02/14 saņemu kārtējo ikmēneša rēķinu ar rēķina apmaksas termiņu 19/02/2014, bet es tai pašā dienā to arī apmaksāju-pat vēl lielāku summu kā bija nepieciešams.
Šoks!: vakar 18:10 man pienāk sms no Tele2 ar šādu tekstu (citēju): Jūsu pieslēguma kredītlimits ir pārsniegts tāpēc izejošie pakalpojumi ir ierobežoti! Lai atjaunotu iespēju izmanot izejošos pakalpojumus, lūdzam veikt rēķina apmaksu vai iemaksāt avansa maksājumu.Jūsu Tele2"
Man, protams, nav ne jausmas, kas vispār notiek! Un pats jautrākais uz Tele2 biznesa mobilo es taču piezvanīt nevaru!- jo IZEJOŠIE ZVANI MAN IR SLĒGTI! (nevis ierobežoti!).
Labi, ka bija cits telefons ar Bites pieslēgumu, sazvanot Tele2 man pasaka, ka jāraksta iesniegums, kuru izskatīs un PIRMDIEN! sakarus atjaunos...Pirmdien!
Bet galvenais par ko? Kāds neapmaksātais rēķins?! Rēķins pat ir pārmaksāts! Un neko iepriekš nebrīdinot noslēdz telefona sakarus! Tīrākā naudas krāpšana, lai cilvēks skrietu maksāt kaut kādu vēl naudu, lai nepaliktu bez sakariem uz brīvdienām - salts Tele2 aprēķins!
Tā nu šodien došos uz viņu filiāles kantori Siguldā rakstīt pretenziju!
Tā ir klaja ņirgāšanās un klietnu naudas izkrāpšana, kurus viņi zaudēs savas nekompetences dēļ.
Labdien cienītie TELE 2 klienti un tāpat arī tie, kuri vēlas par tādiem kļūt!!! Lietas būtība ir sekojoša, gribējām ar sievu paņemt bērnam uz jauno gadu pašu lētāko portatīvo datoru uz nomaksu, jo pagaidām esam vēl TELE2 klienti vairāk jau kā divus gadus, un rēķinus vienmēr maksājam laikā un bez kavējumiem, katru mēnesi apmēram pa 70 eur. Ievadot savu personas kodu tele2 datu bāzē, lai pārbaudītu, vai iedos portatīvo datoru, vai atteiks. Atbilde bija pozitīva ar pirmo iemaksu 0.00 eur. Tomēr domājām pārliecināties un tomēr pazvanīt uz tele2 apkalpošanas centru un uzzināt vai tiešam tā ir kā tur rāda, ka pirmā iemaksa būs 0.00 eur, uz ko saņēmām pozitīvu atbildi, ka tiešam Jums portatīvais dators tiek dots bez pirmās iemaksas, jo Jūs taču esat patstāvīgi klienti un vienmēr rēķini tiek laikā maksāti!!! Tā kā paši pašlaik dzīvojam Gulbenes novadā, tad pajautājām, kurā tele2 filiālē mūsu izvēlētais dators ir pieejams, mums tika paskaidrots, ka tirdzniecības centrā tele2 filiālē, nu tā kā bērnam bija apsolīts un viņš viņu ļoti gaidīja, tad bija jāpilda degviela un jādodas pakaļ apstiprinātajam datoram. Atbraucot uz minēto tirdzniecības centru "ALFA" Brīvības gatvē uz tele 2 centru sagaidīja mūs šokējošs pārsteigums, pārdevējs, vai konsultants vārdā Jānis paskaidroja ļoti brutālā veidā, ka mums ir paņemti jau divi pieslēgumi un viņš mums pie sevis tele 2 centrā neko nekārtos!!! Es šim brutālajam jauneklim paskaidroju, ka varu pa viņu pieslēgumu samaksāt visu summu un līgumu par to pieslēgumu izbeidzam un tad mums paliek viens aktīvs līgums, uz ko sekoja atkal brutāla atbilde, ka viņš neko netaisās darīt, un lai mēs lasāmies prom pa labi, kamēr apsardzi nav izsaucis. Bērns protams asarās, , ka tā solīja un nav!!! Tālāk šī jaunekļa Jāņa izteicienus mana bērna priekšā negribētos to rakstīt dotajā rakstā!!! Tālāk aizbraucām uz citu veikalu.lai dēlam nebūtu histērija nopirkām citu portatīvo datoru! Man rodas vienkāršs jautājums, kā šādus jaunekļus kā saucamaijs Jānis pieņem vispār tada darbā, kur jākontaktējas ar cilvēkiem?????? Pa blatu!!!??? Tas tiešām nav viņa īstais darbs, varbūt derētu palīdzēt tele2 atrast viņam piemērotu darbu!!!??? Un par pašu kompāniju tele2 es varu pateikt tikai vienu, viņi ir visīstākie krāpnieki, tiešā vārda nozīmē, kā lai to izskaidro, ka cilvēks grib kļūt par jaunu tele 2 klientu, viņam sola telefonu bez pirmās iemaksa, bet ierodoties uz vietas tiek prasīta pirmā iemaksa gandrīz jauna telefona vērtībā!!! Cilvēki tērē savu laiku, kāds degvielu u.t.t, bet gala rezultāta cilvēks tiek apkrāpts! Gribētos uzzināt, vai tad mūsu neatkarīgajā Latvijā nav nevienas iestādes, kas ar to varētu tikt skaidrībā!? Man tiešām ir liels kauns, ka dzīvoju tādā valstī, kā mūsu Latvijā. Tāpēc jau nav brīnums, ka cilvēki dodas prom no Latvijas... Es esmu bezspēcīgs, jo atbildēt man telefoniski neviens nav pat pazvanījis un kaut vai atvainojies par šo incidentu!!! Kauns par tādu kompāniju kā tele2 Krāpnieki!!! Pirmdien centīšos meklēt palīdzibu pie "BEZ TABU" citu iespēju neredzu!
Ar patiesu: Viktorija tel 26777010
Un ko uz šo atbildēja Bez Tabu? )