Tele2 - Klientu maldināšana!
Kavēju rēķinu par vienu mēnesi un saņemot rēķinu pa diviem mēnešiem apmaksas termiņš rēķinā bija norādīts 19.11.2019 bet zvani tika atslēgti jau 13.11.2019 jo caur internetbanku samaksāt nevarēju jo ir problēmas ar Smart Id izdzēsu viņu netīšām! Samaksu veicu 14.11.2019. Maximā! Šādi tele2 maldina savus klientus
Komentāri (3)
Līgumu izlasi, tad puksti.
19.11 noteikti ir jaunākā rēķina apmaksas datums, bet tas jau nenozīmē, ka iepriekšējā termiņš pagarinās. Tā jau veselu gadu var nemaksāt un termiņš tik pārliktos uz nākamā mēneša 19.dat :D un, jā - personiskās problēmas un attaisnojumi diemžēl šādos gadījumos nevienu neinteresē.
Vispār nesaprotu kapēc cilvēki kas kavē un nemaksā par kaut ko sūdzās! Paši tak iesākāt šo visu