Tele2 - Klientu apkalpošanas kvalitāte
Pirms 4 dienām (piektdienā) sazinājos ar Tele2 biznesa apkalpošanas nodaļu, lai iegādātos ONEPLUS 8T tāruni uzņēmumam, uz nomaksu. Persona vārdā Zane B., lūdza līdz plkst. 14:00 e-pastā nosūtīt pilnavaru, personai, kura pirmdienā būs uz vietas un varēs saņemt šo tālruni. Pilnvara tika sagatavota, parakstīta un nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi jau nedaudz pirms 13:30. E-pastam atbilde nesekoja. Pirmdienas rītā sūtīju atkārtotu e-pastu ar jautājumu vai šajā dienā būs piegāde, uz kuru atbildes nebija. Labi, zvanu uz biznesa klientu apkalpošanas tālruni, kur atbild vīrietis (vārdu diemžēl neatceros), kura teiktais ir neskaidrs un nesaprotams. Vairākkārt pārjautāju informāciju, jo runāja tik nesakarīgi, kaut kas fonā ;carkstēja, grabēja, neko nevarēja dzirdēt. Uz jautājumiem seko lielas pauzes, kuru laikā vairākkārt jautāju " halo, halo vai kāds vispār mani dzird", kam sekoja vienkāršs "Hmm..". Rezultātā, pēc 14 min gaidīšanas (mūzikas klausīšanās) cilvēks atgriežas pie zvana, lai pateiktu, ka ir atradis manu e-pastu, kas nozīmē, ka tālruni varu saņemt trešdien. Loģiski jautāju, kāpēc tas netika izsūtīts jau piektdien, uz kuru atbildes nebija. Atkal gara pauze, hmmm, mhmh un viss. Labi, piekritu un beidzu zvanu. Pēc kādām 10 min saņēmu zvanu no cita tālruņa numura, no šī paša vīrieša (darbinieka), lai man pateiktu, ka šie tālruņi vairs nav pieejami, jo visi jau ir rezervēti. Uzdodot jautājumu, kāpēc man to nevarēja pateikt jau iepriekš, jo piektdien vēl bija pieejami, atbildes nav, vienkārši klusums.. uz lūgumu paskaidrot darbinieks nostostīja vienkāršu "Atvaino". Beidzot zvanu, biju neizpratnē, jo tā līdz galam nesapratu vai cilvēkam šī bija pirmā darba diena, vai viņš tiešām bija kaut salietojies.. Tiešām vēlos, lai Tele2 noklausās šo sarunas ierakstu.
Un par šādu klientu apkalpošanu vienkārši nav komentāru.. esam Tele2 klienti jau 4 gadus, kā fiziska persona jau 12 gadus. Bet šis ir tik bezatbildīgi, ka sev jau operatoru nomainīju un uzņēmumam darīšu tā pat!
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Pievienot komentāru