Tele2 - Klienti

Ļoti interesanti situācija - Tu esi Tele2 klients jau vārāk kā 2 gadus, bet pakalpojuma sniedzējam i prātā neienāk pakalpojuma saņēmējam piemērot tam pienākušās atlaides, līdz brīdim, kad vnk nolemj lauzt līgumu ar Tele2, jo saņemtais rēķins izrādās šim brīdim nepieņemami liels. Tikai tad pakalpojuma saņēmējs tiek patīkami pārsteigts - tiek informēts, ka jau sen ir pelnījis zināmas atlaides.

K

Komentāri (5)

A Ansis 11.11.2009

un tāpēc vien es aizgāju no tā sūda Tele2 ! Viņi, entos gadus mūs slauc, bet kā tiko taisies iet projām, tā izrādās, esi ļoti vērtīgs klients, kam pienākas nez kādi labumi ! Sūdmeteorītu kantoris !

J juris 11.11.2009

Nu vajag pašiem interesēties, nav ureiz jāmet plinte krūmos.

P pika 11.11.2009

Tas tā, jau ne tikai Tele2, bet arī LMT ! Kautkads mārketinga triks... fail !

I Ingredients 12.11.2009

Nu gan esam iedzīvojušies, ka atlaides ir kā norma, kas jādabū. Ieteiktu laicīgi uzturēt labas attiecības ar uzņēmumiem, ar kuriem ir slēgts līgums. Līdz šim tpu, tpu, tpu nekādu starpgadījumu nav bijis ar tele2. Arī uzziņu meitenes parasti ir atsaucīgas. Viss atkarīgs no attieksmes.

I Iveta 05.12.2009

Piekrītu, man tāpat - arī es esmu abu - TELE2 un LMT kliente.Esmu šausmīgi neapmierināta ar TELE2 sarunu kvalitāti - kad es arī nolēmu atslēgt arī piedāvās šo un to, sasolīja zelta kalnus - ļoti žēl ka uzķēros - būs izdevīgāk -, bet sanāca vēl sliktāk - rēķins vēl lielāks, kvalitātes nav un ar to " zonu " ir traki! Labi, ka ir man arī LMT - tas man bieži izglābj - ir bijis pat dzīvības nāves jautājums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes